۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۱۱۳۳
اولین نشست ھم اندیشی ھیات رئیسه انجمن علمی پدافند غیرعامل ،پنجشنبه ٢١مھر٩۶ ھمزمان با روز کاھش اثرات بلایای طبیعی در دانشگاه مازیار شھرستان نور برگزار شد .
به گزارش پایداری ملی، اولین نشست هم اندشی هیات رئیسه انجمن علمی دافندغیرعامل ،نجشنبه ۲۱مهر۹۶ همزمان با روز کاهش اثرات بلاای طبیعی در دانشگاهمازارشهرستان نور برگزار شد.

در این نشست دکتررضاسالاران رئیس دانشگاه مازار ضمن خیرمقدم و تقدیر از حضور عزیزان از سراسر استان،دافندغیرعامل را موجب افزاش بازدارندگی و کاهش آسیب ذیری، تداوم فعالیتهای ضروری ،ارتقاء اداری ملی در مقابل هرگونه تهدید دانست.

وی خاطر نشان کرد زندگی انسان همواره با وقوع حادثه اجین است ،مخاطرات متعدد با منشاء طبیعی انسانی به سرعت چشم برهم زدنی موجب دگرگونی زندگی میگردد. بر این اساس لزوم رعایت تمهیدات پیشگیرانه جهت مصون داشتن مردم و اموال آنها از خطرات احتمالی از جملهمواردی است کهباد مورد توجه قرار گیرد.

این عضو هیات علمی دانشگاه عنوان داشت که با توجه به پتانسیل موجود در دانشگاه و بهره گیری درست از ظرفیتهای کارشناسی و تخصصی استادان و دانشجوان،امید است بتوانیم گامی موثر در راستای ک اهش آسیب ها بردارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر