۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۹۵۹۷
فرماندار کلاردشت گفت : پدافند غیرعامل تضمین کننده امنیت پایدار بوده و فعالیت های پدافند غیرعامل بستری مناسب برای مقابله با تهاجم ها به شمار می آید . حال این تهاجم نظامی از سوی دشمن باشد و یا بلایای طبیعی باشد.
فرماندار کلاردشت در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیر عامل  گفت : پدافند غیرعامل تضمین کننده امنیت پایدار بوده و فعالیت های پدافند غیرعامل بستری مناسب برای مقابله با تهاجم ها به شمار  می آید . حال این تهاجم نظامی از سوی دشمن باشد و یا بلایای طبیعی باشد.

ایوب صالحی با تاکید بر اینکه پیشگیری از حوادث و دفع خطرات احتمالی از شروط عقل است، اظهار داشت : شناخت تهدیدات و آسیب پذیری ها و نیز شناسایی راه های مقابله با خسارت و صدمات از موضوعاتی است که باید در پدافند غیرعامل مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل افزود:  تمامی دستگاهها باید خودشان را در قبال پدافند غیر عامل مسئول بدانند و  در این حوزه مدیران شهرستان و همه دستگاه های امدادی و خدماتی باید برنامه ریزی لازم را داشته باشند و به صورت ویژه به این موضوع بپردازند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاردشت تصریح کرد: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات پیشگیرانه ای است که با انسجام کارگروه ها در حوزه فرهنگ سازی و آموزش عمومی محقق می گردد.

بنابراین لازم است تا ادارات با کمک شهرداری و دهیاری ها ابتدا خود آموزش های لازم را در جهت کسب آمادگی و چگونگی پیشگیری ببینند و سپس با انتشار بروشور های آموزشی توصیه و آموزش های لازم را به عموم مردم انتقال دهند تا افراد جامعه نیز آگاهی لازم را از پیشگیری از حادثه و راه مقابله با آن در هنگام وقوع را بلد باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر