۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۵۳۲
سردار جلالی در حاشیه مراسم گرامیداشت «شهید تقوی»:
رییس سازمان پدافند غیر عامل کشوردر حاشیه مراسم گرامیداشت «شهید تقوی»:به طور مسلم توسعه و گسترش ارزش های انقلاب اسلامی نیاز به خون دارد و حضور سردارانی همچون شهید حاج سید حمید تقوی در این صحنه ها نشان دهنده آگاهی آنها نسبت به مرزهای دفاع از ارزش های اسلامی است.
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور ، عصر دوشنبه و در آیین بزرگداشت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار شهید حاج سید حمید تقوی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: به طور مسلم توسعه و گسترش ارزش های انقلاب اسلامی نیاز به خون دارد و حضور سردارانی همچون شهید حاج سید حمید تقوی در این صحنه ها نشان دهنده آگاهی آنها نسبت به مرزهای دفاع از ارزش های اسلامی است.

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور ادامه داد: ما امروز به جای این که در تهران با دشمن بجنگیم، در دفاع از حریم اهل بیت (ع) علیه آنان وارد عمل شده و این اساساً یک رویکرد موثر انقلابی است که امیدواریم خون، روح و راه این شهیدان بتوانند بر داعش غلبه پیدا کنند.

سردار جلالی توضیح داد: حضور ظرفیت هایی همچون سردار شهید تقوی که در منطقه حاضر شدند و مردم عراق را با آموزش ها و هدایت های خود برای جهاد در برابر حیله استکباری آماده کردند بسیار ارزشمند است.

سردار تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس، پس از جنگ تحمیلی در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام و جبهه مقاومت و بیداری اسلامی نقش آفرینی های ارزشمند و ماندگاری داشته و سرانجام در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست های تکفیری و داعش در شهر سامرا و در جوار مرقد مطهر امام عسگری(ع) به شهادت رسید.

پیکر این سردار رشید اسلام هشتم دی ماه در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه در تهران تشییع شد و پس از انتقال به اهواز، روز نهم دی ماه در گلزار شهدای بهشت آباد این شهر به خاک سپرده شد.

روز گذشته نیز آیین بزرگداشتی برای وی با حضور شماری از مقام ها و مسوولان کشوری و لشکری در شهرک بروجردی در تهران برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر