۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۴۲۲۴
مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل خبر داد:
مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل خاطرنشان کرد: با مد نظر قرار دادن دستورالعمل پدافند غیرعامل و سیاست‌های کلی ابلاغ شده در این خصوص، برآنیم تا با اخذ پیشنهادات دستگاه‌های ذی‌صلاح در مورد تقویت شرح وظایف کارگروه نیز اقدامات لازم به عمل آید.
"علی اسلامی" در اولین جلسه کارگروه امداد و نجات استان اردبیل با اشاره به بازنگری ترکیب اعضای کار گروه امداد ونجات، افزود: با هدف ارتقای توانمندی کارگروه امداد و نجات استان با پیشنهاد اعضای فعلی در ترکیب اعضای این کارگروه بازنگری می‌شود.

وی تصریح کرد: این کارگروه در ذیل شورای پدافند غیر عامل استان فعالیت می‌کند.

اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود نقش مهم این کارگروه را در کاستن از اثرات بلایای طبیعی بسیار مهم و مؤثر توصیف کرد.

وی خاطرنشان کرد: با مد نظر قرار دادن دستورالعمل پدافند غیرعامل و سیاست‌های کلی ابلاغ شده در این خصوص، برآنیم تا با اخذ پیشنهادات دستگاه‌های ذی‌صلاح در مورد تقویت شرح وظایف کارگروه نیز اقدامات لازم به عمل آید.

او از دستگاه‌های عضو این کارگروه خواست طرح‌های مطالعاتی و اجرایی، آموزش‌ها و مانورهای مورد نیاز را ظرف یک هفته آتی برای جمع‌بندی و پیگیری‌های بعدی به اداره کل مدیریت بحران استان اعلام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان، اضافه کرد:‌ این کارگروه می‌تواند با همکاری دستگاه‌های امدادرسان و خدماتی زمینه ارتقای آموزش و مهارت نیروها را افزایش داده و بستری را فراهم کند تا در یک حرکت واقعی و تحولی نیروهای امدادگر در حد آمادگی کامل بتوانند انجام وظیفه کنند.

اسلامی اضافه کرد: هر چه نیروها برای روزهای بروز و رخداد حوادث آماده‌تر و مهیاتر باشند به همان میزان آسیب‌ها در این حوزه کاهش پیدا کند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر