۰۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۲
امین صبحی
 STUXNet کرم یهودی 11 سپتامبر عصر رايانه اي
 
 
 سال هاست که گفته مي شود جنگ هاي آينده در فضاي مجازي خواهد بود و به اين علت بايد براي چنين جنگ هايي امادگي داشت.

دولت هاي بزرگ با توجه به اين موضوع سال هاست که براي رويارويي با چنين مسئله اي تدابير لازم را اتخاذ کرده اند و تلاش مي کنند که سازمان هاي خود را براي مقابله با اين جنگ ها فعال کنند.

جنگ سايبري اکنون به طور رسمي وارد فهرست جنگ هاي رسمي شده است اين جنگ با اينکه کشته هاي واقعي کمي برجاي مي گذارد اما باعث آسيب هاي مادي واقعي مي شود.

ما در حال حاضر با توجه به آغاز جنگ های سایبری در همان موقعيتي قرار داريم که پس از اختراع هواپيما تلاش می شد از هواپيما براي بمباران استفاده شود.

رژیم صهیونیستی که در پی جریان حمله ددمنشانه به مردم بیگناه غزه در سال 2008 از بلاگرهای ایرانی و عرب طرح موسوم به "گردان وبلاگ نویسان ـ جبهه متحد وبلاگ نویسان"شکت سختی در فضای مجازی خورد به همکاری حامی اصلی خود یعنی آمريکا اقدام به راه اندازی فرماندهي جنگ سايبري کرده است که طی روزها و ماه های اخیر، پس از جریان فتنه 88 و  انتشار بدافزار "استاکس نت" می توان گفت هراس رژیم اسرائیل از دست آوردهای ایران اسلامی بیش از گذشته شده است.

در این راستا و با توجه به شناسایی بدافزار مذکو و دستگیری چند جاسوس که به گفته حيدر مصلحي وزير اطلاعات ايران در چارچوب تحقيقات سايبري اخير بازداشت شده اند نیز می توان گفت، هنوز هم جوانان ایرانی در عرصه نبرد و مقاومت حرف اول را می زنند چراکه اشاعه اين ويروس نیز نتوانسته است، آسيبي به سيستم هاي رايانه اي نيروگاه اتمي بوشهر و سانتريفيوژهاي نطنز که هدف اصلی این کرم یهودی بود وارد کند.

*ردپای روس‌ها در آلودگی نیروگاه بوشهر

به همین علت احتمال زیادی وجود دارد که ریشه این آلودگی در سیستم های صنعتی ایران از طریق یک کارت حافظه که بوسيله يکي از شرکت هاي روسي دخيل در ساخت نيروگاه بوشهر، وارد ايران شده رخ داده باشد.

پیش از این نیز  ـ سال 2008 ـ یک پایگاه آمریکایی تعدادي کارت حافظه فلش را با حساب کردن بر روي ماهيت خطاپذير انسان، در دستشويي يک پايگاه نظامي در خاورميانه که از جنگ عراق پشتيباني مي کرد پخش کرد، که بالاخره يک سرباز يکي از آن کارت هاي حافظه را برخلاف مقررات آنرا به يک لپ تاپ نظامي متصل کرد که در نهایت این کارت های آلوده اقدام به تکثیر کرم درون خود و آلوده کردن سيستم رايانه اي فرماندهي مرکزي پایگاه مذکور کرد.

همچنین قابلیت خاص "استاکس نت" که از برخی پسوردهای زيمنس آلمان برای ایجاد ریموت استفاده می کند همکاری متخصصان این تیم را که بیشتر آنها را افراد یهودی تشکیل میدهند را به حقیقتی قابل انکار تبدیل می کند.

البته ديگر کارشناسان نیز در این باره مي گويند، در این کرم از رمز تاييد اصلي به سرقت رفته از يک شرکت تايواني استفاده شده و طراحان اين ويروس ميزان خسارت جمعي را که ممکن بود بوسيله آن ايجاد شود محدود کردند که به همین دلیل می شود گفت، استاکس نت در حال حاضر مهمترين تهديد رايانه اي تخيلات انساني بوده و مي توان عملکرد این کرم یهودی را معادل حملات تروريستي يازدهم سپتامبر در بخش رايانه دانست.

 

 

*رمزگشایی از هراس رژیم اسرائیل در کرم یهودی

با یافت يك ارجاع به كتاب مقدس مربوط به رژيم صهيونيستي در كد کرم استاكس نت میتوان به هراس علنی رژیم اسرائیل از دستاورد های صلح آمیز هسته ای ایران رسید.

در این ارجاع که از سوی واحد 8200 رژیم صهیونیستی در این بدافزار قرار گرفته واژه درخت مورد نام اوليه استر ملکه يهودي فارس آمده است.

 در تورات استر مي گويد که چگونه ان ملکه از حمله اي به جمعيت يهودي ان کشور پيشگيري کرد و سپس شوهرش را متقاعد ساخت قبل از انکه مورد حمله قرار بگيرند دست به حمله بزند.

 اسرائيل تهديد به حمله پيشگيرانه به تاسيسات هسته اي ايران کرده است تا دست نيافتن دولت اسلامي اين کشور به توانايي تهديد اميز براي موجوديت ان اسرائيل تضمين شود.

 

 

 

*آفند و پدافند ارتش سایبری ایرانی

همچنین باتوجه به ضعف بسیار بالای شبکه هاي برق، ذخاير آب و... آمريکا، انگليس و یا رژیم صهیونیستی باب یک آفند قوی در این زمینه باز است چراکه ژنرال کيث الکساندر، رئيس فرماندهي تازه افتتاح شده فضاي مجازي آمريکا نیز در این باره اعتراف کرده و گفته است که شبکه برق آمريکا از قبل مورد عمليات شناسايي قرار گرفته و هر لحظه امکان هرنوع پاتک سایبری از سوی متخصصان ایرانی وجود دارد.

به اين ترتيب همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها درباره شیوه های مختلف مقابله به مثل با دشمنان فرموده بودند و در نظر داشتن هک شدن يک مولد برق در آزمايشگاه ملي ايداهو مي توان کاري کرد که به وسیله همین بدافزار زيرساختار های دشمنان را نابود کرد.

این بدافزار که موجب وحشت و نگرانی بسیاری از متخصصان چینی نیز شده است از لحاظ فني مي تواند موجب انفجار در ديگ بخار کارخانه ها، تخریب خطوط لوله انتقال گاز، نقص فني در تاسيسات هسته اي، تجهيزات آبي، سکوهاي حفاري نفت، تاسيسات برق و ديگر تجهيزات صنعتي مورد استفاده قرار گيرد.    

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
mtdnywhl
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۱
0
0