۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۹۷۰۸
کارگاه آموزشی"آب و انرژی و پدافند غیرعامل" توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان در یاسوج برگزار شد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه یک روزه گفت: پدافندغیرعامل کم هزینه ترین راه برای بالا بردن آستانه مقاومت ملی و افزایش بازدارندگی است.

محمود مومن نسب افزود: زمانی پدافند غیرعامل فقط متمرکز بر تهدیدات نظامی بود اما امروز با تغییر اساسی در منشاء تهدیدات، پدافند غیرعامل علاوه بر تهدیدات نظامی، باید تمرکز خود را بر خطرات جدیدتری مثل تهدیدات زیستی، بیوتروریسم، بیولوژیک، سایبری و.... معطوف کند.

وی بیان کرد: پدافند غیرعامل یعنی در برابرانواع تهدیدات سخت تاریخ بدون بکارگیری سلاح و مهمات در قالب تمهیدات و تدابیر ویژه و حکیمانه مقاومت کرده و شاخص های پایداری و بازدارندگی خود را افزایش دهیم.

مومن نسب اظهار داشت: اغلب کشورهای دنیا بحث پدافندغیرعامل را در صدر برنامه های خود قرار داده اند، زیرا پدافندغیرعامل کم هزینه ترین راه برای بالا بردن آستانه مقاومت ملی و افزایش بازدارندگی است.

وی همچنین هدف از برگزاری این کارگاه را پاسخگویی به نیاز روز، بهسازی و توانمندسازی نیروی انسانی سازمانهای دولتی و غیر دولتی عنوان کرد و خواستار فرهنگ سازی هرچه بیشتر در خصوص پدافند غیرعامل شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر