۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۷۳۷۳۸
رئیس هیات عامل ایمیدرو در سومین همایش ملی پدافند غیرعامل مطرح کرد
رئیس هیات عامل ایمیدرو بر لزوم توجه به رونق تولید و تمرکز زدایی در توسعه پدافند غیرعامل بخش معدن و صنایع معدنی تاکید کرد.

به گزارش پایداری ملی، سومین همایش ملی پدافند غیرعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و محمدرضا موثقی نیا، رئیس هیات عامل ایمیدرو و مدیران وزارت صمت در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار شد.

محمدرضا موثقی نیا، رئیس هیات عامل ایمیدرو در این همایش با تاکید بر لزوم توجه به رونق تولید و تمرکز زدایی در توسعه پدافندغیرعامل بخش معدن و صنایع معدنی اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تولید و رونق تولید در جنگ اقتصادی، یقینا بهترین راه مقابله با وابستگی و جنگ اقتصادی همین رونق تولید است.

وی افزود: بنابراین ایمیدرو رونق تولید را به عنوان بهترین و اثربخش‌ترین روش توسعه پدافندغیرعامل مورد توجه قرار می‌دهد.

موثقی نیا عنوان کرد: پروژه خطوط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان و تفاهم نامه (اولیه) وزارت صمت وزارت نیرو برای تولید ۱۰ هزار مگاوات برق فسیلی و ۵ هزار مگاوات برق تجدیدپذیر از جمله اقدامات ایمیدرو در حوزه پدافند غیرعامل است.

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: یکی از مسیر‌های تقویت پدافند غیرعامل، تقویت بخش خصوصی و توسعه سرمایه در سطح کشور و پیشگیری از تمرکز است بنابراین باید تمرکززدایی در صنایع و معادن را مدنظر قرار داد.
وی یادآورشد: طی ۲۰ سال گذشته بالغ بر ۲۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری و ۱۰۰ هزار اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم در ایمیدرو صورت گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر