۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۳۳۱۹
رسانه‌های صهیونیستی که اخیرا از هک تلفن همراه ۱۵ عضو پارلمان این رژیم خبر داده بودند، امروز (دوشنبه)، گزارش دادند بیش از ۳۰ شرکت صهیونیستی به‌تازگی هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیستی، امروز (دوشنبه)، خبر دادند بیش از ۳۰ شرکت صهیونیستی به‌تازگی هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» با اشاره به اینکه این شرکت‌ها در زمینه‌های مختلفی فعالیت داشته‌اند، گزارش داد شرکت امنیت فناوری اطلاعات «ایست» این حملات سایبری را شناسایی کرده است.

براساس این گزارش، این حملات بر شرکت‌هایی در صنایع خودروسازی، تولیدی و مهندسی، خدمات مالی، ارتباطات، پزشکی، فناوری متمرکز بوده است.

آحارانوت مدعی شد که این حملات را هکر‌های ایرانی انجام داده‌اند و هدف از آن‌ها جاسوسی و از کار انداختن سامانه‌های این شرکت‌ها بوده است.

رسانه‌های صهیونیستی، بعدازظهر روز شنبه هفته جاری نیز از هک تلفن همراه ۱۵ عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از جمله «یائیر لاپید» رهبر احزاب اپوزیسیون در اراضی اشغالی فلسطین خبر داده بودند.

هکر‌ها طی ماه‌های گذشته بار‌ها نهاد‌ها و سازمان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف حملات سایبری گسترده قرار داده‌اند. «گابی پورتنوی» رئیس سازمان امنیت سایبری رژیم صهیونیستی، اواخر سال گذشته، اذعان کرده بود که این رژیم هر ماه با ده‌ها حمله سایبری مواجه است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) گزارش داده بود پورتنوی از شدت و میزان این حملات «ابراز حیرت و تعجب» کرده است.

طی روز‌های گذشته همچنین چند سایت دوست‌یابی رژیم صهیونیستی هک شده بودند که سازمان فضای سایبری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد سعی خواهد کرد حریم خصوصی کاربران را حفظ کند و همچنین با کمک شرکا تلاش خواهد کرد احتمال درز اطلاعات حساس را کاهش دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر