۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۲۴۷۶
مقامات ارشد امنیت سایبری ایالات‌متحده در طول کنفرانس «RSA ۲۰۲۳»، به ابراز عقیده در مورد همرسانی اطلاعات در راستای محافظت از شبکه‌های داخلی این کشور در برابر حملات هکری پرداختند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از برنا، مقامات ارشد امنیت سایبری ایالات‌متحده در طول کنفرانس «RSA ۲۰۲۳»، به ابراز عقیده در مورد همرسانی اطلاعات در راستای محافظت از شبکه‌های داخلی این کشور در برابر حملات هکری پرداختند. بر اساس داده‌های منتشر شده در این مورد، اشتراک اطلاعات میان فرماندهی سایبری (U.S. Cyber Command) و سازمان امنیت سایبری و زیرساخت وزارت امنیت داخلی آمریکا (CISA) در موارد متعدد سبب خنثی‌سازی حملات سایبری مخرب به انتخابات آمریکا شده است.

متولیان حوزه آفند سایبری در پنتاگون و سازمان عالی امنیت سایبری غیرنظامی فدرال آمریکا اذعان داشتند که رابطه بین این دو سازمان برای دفاع از این کشور در برابر هکر‌های خارجی ضروری است. اریک گلدشتاین، دستیار اجرایی سازمان امنیت سایبری و زیرساخت وزارت امنیت داخلی آمریکا در این مورد ادعا کرد که بخش خصوصی همرسانی اطلاعات را چندان مفید نمی‌داند و معتقد است که این امر منجر به ارائه راهنمایی مؤثر در این زمینه نمی‌شود؛ با این‌حال، علی‌رغم عدم توفیق چندان در تحقق همکاری اطلاعاتی میان بخش دولتی و خصوصی، تبادل اطلاعات بین سازمان امنیت سایبری و زیرساخت ایالات‌متحده و فرماندهی سایبری این کشور به ثمر نشسته است.

ویلیام هارتمن، فرمانده نیروی مأموریت ملی سایبری آمریکا نیز طی سخنانی در مورد فرایند اشتراک‌گذاری اطلاعات اذعان کرد که توانایی سازمان امنیت سایبری و زیرساخت وزارت امنیت داخلی آمریکا در هم‌رسانی سریع اطلاعات با این نهاد نظامی، عاملی بزرگ در موفقیت عملیات آن به شمار می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر