۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۲۳۸۲
تنها چند روز پس از حمله سایبری به دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی، منابع خبری از حمله‌ای جدید به سیستم‌های آبیاری و شرکت پست رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه)، خبر دادند که شرکت پست و سیستم‌های آبیاری در اراضی اشغالی فلسطین هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند.

پایگاه خبری «عرب۴۸» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد پس از هک سیستم‌های آبیاری، پیام «شما هک شده‌اید. اسرائیل ساقط باید گردد» در صفحه‌ها به نمایش درآمده؛ اما شرکت صهیونیستی «یونیترونیکس» که مسئولیت کنترل آبیاری در فلسطین اشغالی را برعهده دارد، تا لحظه انتشار این گزارش توضیحی در خصوص هک سیستم‌ها ارائه نکرده است.

عرب۴۸ اضافه کرد که مقامات رژیم صهیونیستی در حال بررسی سیستم‌هایی هستند که هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند. همزمان با این گزارش، منابع صهیونیستی خبر دادند شبکه رایانه‌ای شرکت پست در فلسطین اشغالی، روز چهارشنبه هفته گذشته، هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

برآورد‌های شرکت پست رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که هکر‌ها برای یک حمله بزرگ برنامه‌ریزی کرده بودند و در حال حاضر سازمان سایبری رژیم صهیونیستی مسئولیت بررسی این حمله را برعهده دارد، چراکه شرکت پست یک شرکت دولتی و سازمانی حیاتی در فلسطین اشغالی به شمار می‌رود.

از جمله خدمات پستی که بر اثر این حمله سایبری مختل شده است، هماهنگی از طریق ایمیل، خدمات بازرگانی از جمله ارسال مرسوله و پرداخت هزینه و تعرفه گمرکی و برخی خدمات پرداخت حساب برای وزارتخانه‌ها و سایر ارگان‌ها از جمله سازمان مالیاتی رژیم صهیونیستی است. پیش‌بینی شده است که به دنبال این هک، در تحویل بسته‌های پستی و نامه‌ها تاخیر ایجاد شود.

این حملات سایبری در حالی صورت گرفته است که رسانه‌های صهیونیستی، پانزدهم ماه جاری نیز از حمله سایبری به وبگاه چند دانشگاه صهیونیستی خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز» گزارش داده بود که به دنبال این حمله سایبری، وبگاه دانشگاه «عبری اورشلیم»، دانشگاه «تل‌آویو» و دانشگاه «بار ایلان»، وبگا‌ه دانشگاه‌های «حیفا» و دانشگاه «بن گوریون» در بئر السبع از کار افتادند.

شرکت صهیونیستی «چک پوینت» گزارش داده بود که این حمله را گروهی موسوم به «آنانیموس سودان» انجام داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر