۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۷۱۰۰۶
روزنامه یدیعوت آحارونوت از هک شدن سایت دو شرکت فعال در زمینه استخراج گاز از دریای مدیترانه برای رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، الجزیره نوشت؛ روزنامه یدیعوت آحارونوت از هک شدن سایت دو شرکت فعال در زمینه استخراج گاز از دریای مدیترانه برای رژیم صهیونیستی خبر داد.

بنابراین گزارش، امروز یکشنبه سایت شرکت انرژین و شرکت نتیفی گاز از سوی هکرها مورد حمله قرار گرفته و از دسترس خارج شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد که سایت شرکت انگلیسی انرژین که مسئولیت حفاری و استخراج گاز از میدان گازی کاریش برای رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد، هک شده است

بنابراین گزارش، یک حمله سایبری از خاک عراق علیه سایت این شرکت صورت گرفته است و گروه‌های هکری موفق شدند سایت‌های این شرکت و ادارات گاز در فلسطین اشغالی را هک و آن را از دسترس خارج کنند.

پیش از این، کانال تلگرامی گروه موسوم به الطاهره عراق با انتشار یک پست مسئولیت حمله سایبری امروز به سایت‌های این شرکت و ادارات گاز رژیم صهیونستی را برعهده گرفته بود.

این حمله سایبری در حالی صورت گرفت که شبکه صهیونیستی کان، صبح امروز اعلام کرده بود، تل‌آویو امروز روند بهره‌برداری آزمایشی از میدان گازی کاریش را آغاز می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر