۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۸۷۳۹
معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در یزد:
سردار رحیمی دلیل وضعیت قرمز برخی از شهرستان های استان یزد را پایین بودن رعایت دستوالعمل مقابله با کرونا دانست و گفت: نباید اجازه داد با عادی انگاری وضعیتی قبل از واکسیناسیون مجدد تکرار شود.
به گزارش پایداری ملی، جلسه کارگروه پدافند زیستی استان یزد با حضور سردار رسول رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاون  اجتماعی استانداری و مدیرکل پدافند غیرعامل استان و اعضای کارگروه بهداشت و درمان برگزار گردید.

سردار رسول رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در این نشست با بیان ایکه امروزه با توجه به تهدیدات نوین بخصوص بیوتروریسم و بیماری های مانند ویروس کرونا که دنیا و کشورمان را درگیر نموده وظیفه کارگروه مذکور در رصد و پایش تهدیدات زیستی اهمیت دوچندان شده است، گفت: باتوجه به ابلاغ نظام عملیاتی پدافند زیستی و آیین‌نامه مرزبانی زیستی، دستگاه‌های اجرایی استان که در قرارگاه پدافند زیستی دخیل هستند باید در رصد و پایش تهدیدات زیستی اقدام عاجل نمایند تا مردم کمترین آسیب‌پذیری را در مقابل تهدیدات زیستی داشته باشند.

وی همچنین دلیل وضعیت قرمز برخی از شهرستان های استان یزد را پایین بودن رعایت دستوالعمل‌های مقابله با کرونا دانست و گفت: نباید اجازه داد با عادی انگاری وضعیتی قبل از واکسیناسیون مجدد تکرار شود.

سردار رحیمی دستیابی به این مهم را نیازمند همکاری مسولین استان و آموزش و فرهنگ سازی در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا و همچنین اجرای جامع طرح شهید سلیمانی دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر