۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۱۸۹۰
لوح استاندار نمونه از سوی سردار حیدری معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد اهدا شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سردار حیدری معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد این لوح را به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد تقدیم کرد.

معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور همچنین در این جلسه حکم قرارگاه زیستی این سازمان را به استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ کرد.

سردار حیدری ضمن اشاره به تهدیدات امروز کشور از سوی دشمنان و عوامل طبیعی در حوزه های نظامی، سیاسی، اقتصادی، سایبری، مردم محوری را به عنوان یک اصل اساسی در پدافند غیرعامل در استان ها بیان کرد.

وی تسریع در تهیه و اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان را ضروری دانست و به آموزش ها، فرهنگ و محتوا سازی، انجام همایش و رزمایشها، فعال شدن شوراهای پدافند غیرعامل شهرستان‌ها و کمیته های پدافند دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم از پیشرفت ۷۵ درصدی طرح جامع پدافند غیرعامل استان خبرداد و گفت: تعامل خوبی بین نیروهای کشوری و لشکری در حوزه پدافند غیرعامل وجود دارد.

حسین کلانتری اظهار داشت: ۱۴۱ جلسه پدافند غیرعامل تشکیل شده است و ۴۱۵ برنامه پدافند غیرعامل در استان داشته ایم ضمن اینکه طرح حفاظت در استان به خوب انجام گرفته است.

کلانتری تاکید کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل استان که مراحل پایانی خود را طی می کند هرچه زودتر نهایی شود.

مدیرکل پدافندغیرعامل استان هم در این نشست عملکرد اداره کل پدافند غیرعامل کهگیلویه وبویراحمد در این حوزه را طی یکسال گذشته و همچنین آخرین وضعیت طرح جامع پدافند غیرعامل و پروژههای پدافند غیرعامل استان را ارائه داد.

بهشتی روی اظهار داشت: شورای پدافند غیرعامل استان ۸۴ مصوبه استانی، ۹۶ جلسه کارگروه استانی و ۳۷ قرارگاهی داشته است.

به گفته وی، پدافند غیر عامل استان ۲۱۷ رزمایش، ۸۰ دوره آموزشی به صورت مجازی و یک هزار و ۲۰۰ همایش برگزار کرده است و ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه پروژه ها در این حوزه شده است.
بهشتی روی تصریح کرد: در حوزه سایبری استان ۹۸ درصد خدمات ارائه شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر