۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۶۱۷۸۱
وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی به ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند ایرانی تلویحا اذعان کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم، «ایلی کوهن» رئیس دستگاه اطلاعات اسرائیل در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی «معاریو» به ترور دانشمندان ایران تهدید کرد و مدعی شد: دانشمندان هسته‌ای ایران خواب آرامی ندارند. می‌دانند که آنچه طی هفته گذشته رخ داد برای هر یک از آنها هم رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه ما فخری زاده را شناسایی کردیم و تحت تعقیب قرار دادیم، مدعی شد: می‌دانستیم که آنچه وی انجام می‌دهد طرحی است که خاورمیانه و دنیا را به خطر می‌اندازد!

بر اساس گزارش المیادین، کوهن در ادامه بدون اشاره به تسلیحات هسته ای این رژیم که خطری جدی برای منطقه است، ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد و  مدعی شد که اسرائیل هرگز اجازه آن را نمی‌دهد.

در همین ارتباط شبکه خبری الجزیره به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد که موساد طرح ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند  ایرانی را آماده کرده بود.

منابع رسانه‌ای صهیونیستی فاش کردند که شهید فخری زاده در صدر لیست افراد تحت تعقیب رژیم صهیونیستی بوده است.

از سوی دیگر، سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس حملات انتقام جویانه ایران پس از ترور شهید محسن فخری زاده، به دانشمندان و مسئولان ارشد تاسیسات هسته‌ای «دیمونا» ابلاغ کرده‌اند که کاملا هوشیار و محتاط باشند.

رادیو عبری زبان "کان" امروز جمعه با اعلام این خبر گزارش داد که سرویس‌های امنیتی اسرائیلی به برخی دانشمندان هسته‌ای دیمونا هشدار داده‌اند که در امورات روزانه و ترددهای خود  یا حتی مواجه با  بسته‌ها یا حوادث مشکوک کاملا با احتیاط عمل کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر