۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۱۱۱۳
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت:‌ برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در سمنان با توجه به شیوع ویروس کرونا با شیوه جدید برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس ، ایرج کارخایی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری هفته پدافند غیرعامل در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس در استان سمنان، برنامه‌های ویژه هفته پدافند غیرعامل در سال جاری به سبک جدیدی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: همکاری مدیران ستادی برای برگزاری باشکوه هفته پدافند غیرعامل به‌طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: نشست‌های تخصصی در سطح ملی و استانی در هفته پدافند غیرعامل امسال به‌صورت ارتباط تصویری برگزار خواهد بود.

کارخایی افزود: اقدام‌های خوبی در حوزه پدافند غیرعامل در سال‌های گذشته در استان سمنان انجام شده است که این دستاوردهای به‌طور حتم برای اقشار مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

او گفت: روابط عمومی استانداری سمنان همانند سال‌های گذشته در قالب‌های مختلف گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل را برای اقشار مردم اطلاع‌رسانی کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد:‌با توجه به اینکه بحث پدافند غیرعامل به‌عنوان یکی از راهبردهای دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمن مطرح بوده، در این جلسه بر ایجاد پایداری، کاهش آسیب‌پذیری، مصون‌سازی و استمرار خدمت‌رسانی در شرایط خطر و بحران تأکید شد.

کارخایی اضافه کرد: هشتم آبان ۱۳۸۲ سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تشکیل پدافند غیرعامل در کشور بوده و در تقویم جمهوری اسلامی هشتم تا ۱۴ آبان هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر