۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۸۱۳۶
آخرین آمارها حاکی از آن است تعداد مبتلایان به کرونا در جهان به بیش از یک میلیون و 411 هزار نفر رسیده و قربانیان کرونا نیز بیش از 81 هزار نفر شده‌اند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، روز سه‌شنبه تعداد قربانیان ویروس کرونا از مرز 80 هزار نفر عبور کرد و به بیش از 81 هزار نفر رسید.

از سوی دیگر،‌ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان همچنان در حال افزایش بوده و به بیش از یک میلیون و 411 هزار نفر رسیده است.

آمریکا با بیش از 386 هزار مبتلا به کرونا بیشترین تعداد مبتلا به این ویروس را در سطح جهان دارد. همچنین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا به بیش از 12 هزار نفر رسیده است.

کمبود تجهیزات حفاظتی و ماسک برای پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های آمریکا به یکی از معضلات اصلی این کشور تبدیل شده و فرمانداران ایالت‌های مختلف آمریکا از دولت مرکزی به دلیل خالی بودن انبار استراتژیک ملی از تجهیزات حفاظتی انتقاد کرده‌اند.

بعد از آمریکا، اسپانیا با بیش از 140 هزار مبتلا به کرونا دومین کشور از لحاظ تعداد مبتلایان به این ویروس به شمار می‌آید. تعداد قربانیان کرونا در این کشور نیز حدود 13 هزار و 900 نفر است.

ایتالیا با بیش از 135 هزار مبتلا به کرونا، در جایگاه سوم از نظر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا قرار دارد. قربانیان کرونا در این کشور نیز بیش از 17 هزار نفر هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر