۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۷۴۶۶
بیمارستان ۵۰ تختخوابی سیار نیروی زمینی ارتش در مجموعه خانه مهندس و با همکاری نظام مهندسی ساختمان استان قم در منطقه پردیسان شهر قم شروع به کار کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مشرق نیوز، این بیمارستان با همکاری نظام مهندسی ساختمان استان قم دایر شده است و  از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۲۰ مخصوص بیماران مشکوک به کرونا و از ساعت ۲۰ به بعد نیز، سایر بیماران اورژانسی پذیرش می شوند.

بیمارستان مذکور، در پردیسان، خیابان ۲۲ بهمن، سالن ورزشی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس قرار دارد.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع‌ شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق هشت‌گانه شهرداری قم تبدیل شد.

بیماری کرونا از نظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر