۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۶۶۷۸
استاندار خوزستان گفت: رعایت الزامات پدافند غیرعامل برای مقابله با تهدیدات دشمن در حوزه های زیرساختی از سوی دستگاه‌های اجرایی ضروری و الزامی است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از اهواز، جلسه شورای پدافند غیرعامل استان خوزستان به ریاست شریعتی استاندار و با حضور همه اعضا تشگیل شد.

شریعتی ضمن تبریک و فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر، به نقش و جایگاه پدافند غیرعامل به عنوان عامل مهم بر شناسایی و مقابله با تهدیدات دشمن اشاره و فعالیت مستمر کارگروه های 8 گانه و دیگر دستگاه های اجرایی استان برای انجام وظایف محوله در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد. 

وی تاکید کردند دشمن با بهره گیری از روشهای نوین و فن آورانه درصدد ایجاد آسیب رسانی بر زیرساختها و مراکز حساس کشور بوده و ما باید در این زمینه مصون سازی و مقاوم سازی را در دستور کار خود قرار دهیم.

همچنین فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان نیز گزارش از اقدامات صورت گرفته در زمینه پدافند غیرعامل اشاره و از اعضا خواسته شد تا قبل از پایان سالی جاری دو اقدام شاخص با موضوه پدافند غیرعامل برگزار و برنامه های سال 99 با موضوع پدافند غیرعامل هم تهیه و تدوین گردد.

در ادامه جلسه هر یک از رئیس کارگروه ها مطالبی را در مورد جلسه مذکور برای حاضرین ارائه دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر