۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۵۹۰
معاون اداری برنامه ریزی سازمان پدافند غيرعامل:
معاون اداری برنامه ریزی سازمان پدافند غيرعامل گفت: آمادگي براي مقابله با جنگ نرم دشمن نياز به كار فرهنگي و ديني در جامعه دارد.
معاون اداری برنامه ریزی سازمان پدافند غيرعامل روز يكشنبه در مراسم رژه نيروهاي مسلح مستقر در خراسان شمالي در بجنورد افزود: استكبار جهاني وقتي نتوانست در جنگ سخت بر ما غلبه كند از طريق جنگ نرم در تلاش است ايمان و باورهاي ديني جوانان را بگيرد.

وي ادامه داد: اگر مي خواهيم عزيز و بزرگ باقي بمانيم و همه دنيا روي قدرت ما حساب كند بايد در برابر خدا كوچك باشيم و از آموزه هاي هشت سال دفاع مقدس درس بگيريم.

وي با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس با كمترين امكانات در برابر دشمن تا دندان مسلح ايستاد و اين مقاومت و پيروزي كه با رهبري امام راحل به ثمر نشست دنيا را شيفته اسلام و انقلاب كرده است.
معاون سازمان پدافند غيرعامل افزود: در اين جنگ نابرابر نه در برابر عراق كه در برابر همه استكبار شرق و غرب قرار گرفتيم و اسير گرفتن از ۲۷ كشور نمونه بارز بسيج دشمنان عليه انقلاب اسلامي بود.

وي گفت: در هشت سال دفاع مقدس آسيب جدي ديديم و مهمترين آن از دست دادن شهدا بود، امروز شهدا و خانواده معظم آنان براي ما عزيز و الگو هستند.

معاون اداری برنامه ریزی سازمان پدافند غيرعامل در ادامه بر برگزاري جشن ملي ويژه در ۳۱ شهريور تاكيد و بيان كرد: با برگزاري اين جشن ملي بايد به همه ثابت كنيم كه هشت سال دفاع مقدس تعيين كننده، اثرگذار و عامل پيروزي ملت ايران در برابر استكبار و عزت آفرين براي ما بوده است.

وي همچنين از هنرمندان كشور خواست دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس و پايمردي ملت ايران را از طريق ديداري و نوشتاري به نسل آينده منتقل كنند.

سيدعلي اكبر پرويزي استاندار خراسان شمالي نيز در اين آيين با گراميداشت هفته دفاع مقدس بر انتقال دستاوردهاي دوران هشت ساله دفاع مقدس به نسل آينده تاكيد كرد.
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالي نيز دفاع مقدس را يادآور ايثار، صبر و مقاومت ملت ايران در برابر استكبار جهاني دانست.

سردار حسينعلي يوسفعلي زاده گفت: دشمنان در سال ۵۹ در جبهه متحد جنگ را تحميل كردند تا نظام نوپاي ما را از ميان ببرند اما مردم ايران با ايمان به خدا و تبعيت از امام راحل آنان را شكست داده و عزت آفرين شدند.

در اين مراسم يگانهاي نمونه رزمي پياده و موتوري ارتش، سپاه پاسداران، بسيج و نيروي انتظامي مستقر در خراسان شمالي از مقابل تمثال حضرت امام خميني(ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر