۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۵۶۸۴
جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان مرند با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی و معاون استاندار، فرماندار ویژه شهرستان مرند با موضوع تهدیدات زیستی و فضای مجازی برگزار شد.

در این جلسه آقایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان در خصوص الزامات، ملاحظات و حفاظت از زیرساخت های شهری و سرمایه های معنوی کشور مطالبی را بیان داشتند.

آقایی، از کاربرد علم پدافند غیرعامل در دنیای کنونی و حساسیت های آن برای حراست و حفاظت از کشور توضیح داده و در ادامه اضافه کردند که علم پدافند در دنیای فعلی برای نجات جان بشر و نسل های آینده لازم و ضروری است.

در ادامه این جلسه گرشاسبی، فرماندار ویژه شهرستان مرند با بیان اینکه فلسفه پدافند غیرعامل و نقش آموزش در آن ضروری می باشد، مطالبی را نیز در خصوص بصیرت افزایی و دشمن شناسی بیان کردند.

وی شرایط کنونی کشور را حساس دانسته و اظهار داشتند تمام تهدیدات باید رصد و پایش گردد تا راه‌های مقابله با آن معقول و منطقی در نظر گرفته شود.

در ادامه دکتر موسوی از مرکز سرم سازی رازی مرند در خصوص تهدیدات جدید و نوپدید زیستی و نحوه مقابله با آن ها مطالبی را بیان نمودند.

در پایان نیز آموزش فضای مجازی، محاسن، معایب، فرصت ها و تهدیدهای آن توسط محمدزاده رئیس اتحادیه انجمن دانش آموزان ارائه گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر