۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۵۶۱۴
وبگاه خبری اینترسپت در یک افشاگری جدید از بهره کشی نامزد میلیاردر و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از زندانیان برای برقراری تماسهای تبلیغاتی خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر،کمپین انتخاباتی «مایکل بلومبرگ» برای برقراری تماسهای تبلیغاتی با یک مرکز مخابراتی مستقر در ایالت نیوجرسی به نام «پروکام» قراردادی منعقد کرد.

گفته می شود که این مرکز مخابراتی مراکزی را در دو ایالت نیوجرسی و اوکلاهاما اداره می کند.

زندانیان در یک مرکز اصلاح و تأدیب در ایالت اوکلاهاما ملزم شدند تا از طرف کمپین انتخاباتی بلومبرگ با ساکنان ایالت کالیفرنیا تماس تلفنی برقرار کنند.

از زندانیان خواسته شده بود تا در تماس تلفنی خود به شهروندان اعلام کنند که کمپین انتخاباتی بلومبرگ هزینه این تماسها را پرداخت می کند؛ با این حال، این زندانیان هرگز اعلام نکردند که از داخل زندان با افراد تماس می گیرند.

«جولی وود» سخنگوی بلومبرگ در رایانامه ای که برای اینترسپت ارسال کرد، این ادعاها را تأیید نمود و خاطرنشان کرد که هیچکدام از کارکنان کمپین انتخاباتی بلومبرگ از اقدامات این مرکز مخابراتی طرف قراداد اطلاع نداشتند.

بلومبرگ که پیشتر در سمت شهردار شهر نیویورک فعالیت کرده است، روز سه شنبه با صدور بیانیه ای خبر انعقاد قرارداد با این مرکز مخابراتی را تأیید و اعلام کرد که کمپین انتخاباتی او قرارداد خود با مرکز مخابراتی پروکام را فسخ کرده است.

به گفته «الکس فریدمن» سردبیر نشریه «اخبار حقوقی زندان» و یکی از حامیان حقوق زندانیان، استفاده از نیروی کار زندانی را نوعی بهره کشی عنوان کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر