۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۵۴۵۶۷
جانشین قرارگاه شیمیایی پدافند غیرعامل کشور از شرکت پتروشیمی شازند بازدید کرد.

بازدید شاهوردیان جانشین قرارگاه شیمیایی پدافند غیرعامل، فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی، عرب فرماندار شهرستان شازند و کارکنان این اداره کل از شرکت پتروشیمی شازند و همچنین برگزاری جلسه در سالن کنفرانس پتروشیمی شازند انجام شد.

در ابتدای جلسه عرب فرماندار شهرستان شازند به ارائه گزارش در زمینه تهدیدات شیمیایی در حوزه پدافند غیرعامل پرداخت و گفت: وجود دو کارخانه پالایشگاه و پتروشیمی و همچنین شهرک های صنعتی در این شهرستان ما را ملزم به برگزاری مانور های شیمیایی و همچنین صورت پذیرفتن اقدامات در این زمینه را جدی تر می کند.

در ادامه جلسه فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل استان هم ضمن قدردانی از زحمات مهندسان وکارشناسان این مجموعه، افزود: کاری که شما امروز در شرایط تحریم انجام میدهید کمتر از زحمات جوان هایی که در هشت سال دفاع مقدس از این مرز و بوم دفاع کردند نیست و امروز شما افسران جنگ اقتصادی با تلاش خود نقشه ها و بدخواهی های دشمنان ایران اسلامی را نقش برآب نمودید.

شاهوردیان خطاب به پورمحمد رئیس مجتمع پتروشیمی گفت: شما تلاشگران جبهه مقاومت و شکنندگان تحریم هستید. 

وی با بیان اینکه استان مرکزی در شاه راه ارتباطی کشور واقع شده اضافه کرد: محصولات تولیدی پتروشیمی شازند در این جاده‌ها به کل کشور توزیع و محصولاتی نیز از بندر امام خمینی(ره) در جاده‌های این استان ترانزیت می‌شوند. 

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند شیمیایی کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه آتش‌نشانی اولین ایستگاهی است که حوادث کارخانه‌ای و جاده‌ای را مدیریت می‌کند در نتیجه مقرر شده که ایستگاه های آتش نشانی ۵۰ شهر با جمعیت ۲۰۰ هزار نفر در مرحله اول به لوازم مورد نیاز شیمیایی مجهز شوند که تا به امروز ۲۷ شهر به این تجهیزات مجهز شده‌اند و در مرحله دوم در سال ۹۹ تجهیزات تخصصی نیز به استان‌ها ارائه خواهد شد.

وی همچنین از اقدامات انجام شده در حوزه پدافند شیمیایی در سطح ملی گفت و در ادامه از برگزاری مانور شیمیایی در سال 99 در این استان خبرداد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر