۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۳۴۲۸
دومین جلسه آموزش دفاع سایبری رابطین پدافند غیر عامل استان مرکزی با حضور فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل، خانم مهدوی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در استانداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از اراک، دومین جلسه  آموزش دفاع سایبری رابطین پدافند غیر عامل استان با حضور فراهانی مدیرکل پدافند غیر عامل، خانم مهدوی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران و معاونین دستگاه های اجرایی استان مرکزی امروز پنجشنه در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری مرکزی برگزار شد. 

گفتنی است؛ این جلسه در خصوص آموزش دفاع سایبری و چگونگی مقابله با حملات سایبری و مقاوم کردن شبکه های ارتباطی در برابر تهدیدات برگزار شده است.

در ابتدای جلسه فراهانی مدیر کل پدافند غیر عامل استان مرکزی موضوعاتی در خصوص  توجه به اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در عصر حاضر و تقویت نقاط آسیب پذیر و خطرناک در حوزه ی سایبری را تشریح کرد.

فراهانی در ادامه افزود: پدافند غیرعامل در حوزه ی سایبری شامل کلیه اقداماتی است که به منظور حفظ امنیت، ایمنی، پایداری شبکه و تجهیزات وابسته انجام می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هدفمند کردن اقدامات دفاع سایبری به منظور مصون سازی در برابر تهدیدات موجود باید در راستای حفظ امنیت ملی و حریم شخصی شهروندان اتخاذ و اجرایی شود. 

در ادامه جلسه مهدوی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص فضای سایبری که بیش از پیش با امنیت کشورها گره خورده و از اهمیت پدافند سایبری در حفاظت از شبکه های ارتباطی مطالبی را ارائه کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر