۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۲۷۶۷
مدیر برق شهرستان ورامین گفت: مراکز کشف‌شده ارز دیجیتال از ۱۴ به ۱۸ رسیده است که این چهار مورد جدید در شهرستان ورامین کشف‌شده است و تعداد دستگاه‌های کشف‌شده نیز 85 عدد است.
به گزارش پایداری ملی، مسلم مزدرانی مدیر برق شهرستان ورامین در خصوص کشفیات جدید در حوزه بیت کوین، اظهار کرد: در حال حاضر یک‌چهارم مراکز کشف‌شده بیت کوین استان تهران در شهرستان ورامین است.

وی افزود: مراکز کشف‌شده ارز دیجیتال از ۱۴ به ۱۸ رسیده است که این چهار مورد جدید در شهرستان ورامین کشف‌شده است که تعداد دستگاه‌های کشف‌شده 85 عدد است.

این مسؤول در رابطه با جریمه این مراکز، بیان کرد: حدوداً ۴۰ درصد این پرداختی‌ها واریزشده که ۶۰ درصد باقی‌مانده به‌صورت چک است که واریز خواهد شد.

مدیر برق شهرستان ورامین تصریح کرد: مشکلی که در استفاده از دستگاه‌های ماینر مالیات یا به‌عنوان تولیدکننده مجازی یا همان بیت کوین است، مصرف بیش‌ازحد از برق و هم‌زمان شدن با زمان بار مصرف با شبکه‌های توزیع برق است.

مزدارانی گفت: مراکز عرضه بیت کوین در صورت استفاده غیر از تعرفه تجاری، میزان برق مصرفی آن‌ها از زمانی که این مراکز راه‌اندازی شده باشد بر اساس برق تجاری محاسبه و مابه‌التفاوت آن به‌حساب خزانه واریز می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ما برق را بر اساس ابلاغیه‌ای که آمده تجاری محاسبه می‌کنیم و برق این مراکز به دلیل اینکه هیچ‌گونه مجوزی ندارند و اکثر دستگاه‌ها هم از موادی غیرمجاز وارد کشور شده است به دستور مقام توزیع قطع می‌شود.

مدیر برق شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده نشان داده‌شده است که زمان بار مصرف برق در مناطق سردسیر به‌موازات در مناطق گرمسیر می‌رود بالا و این هیچ‌گونه توجیه علمی و فنی ندارد.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر