۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۵۲۷۴۷
رزم حسینی در شورای پدافند غیرعامل استان مطرح کرد
استاندار خراسان رضوی: آمادگی داریم طرح‌های پدافند غیرعامل که ممکن است در سطح ملی امکان اجرای آن وجود نداشته باشد را در استان خراسان رضوی به صورت پایلوت اجرایی کنیم.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی با تقدیر از حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور جهت حضور در شورای پدافند غیرعامل استان گفت: استان خراسان رضوی به دلیل اینکه قطب توریسم مذهبی کشور است  باید از نظر پدافند غیرعامل نیز به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

آمادگی استان خراسان رضوی برای اجرای طرح های پایلوت پدافند غیرعامل

وی با اشاره به اینکه همدلی و همگرایی در استان جهت اجرای طرح های جامع بین مسئولان استانی وجود دارد، افزود: آمادگی داریم طرح‌های پدافند غیرعامل  که ممکن است در سطح ملی امکان اجرای آن وجود نداشته باشد را در استان خراسان رضوی به صورت پایلوت اجرایی کنیم.

 وی با اشاره به موضوع مهاجرت از روستاها به شهر گفت: به نظر ما این یک تهدید جدی برای جامعه است و می بایست از منظر پدافند غیرعامل بررسی و ارائه راهکار شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه توسعه پایدار دچار بیماری مزمنِ عدم توازن شده است، گفت: این عدم توازن آثار منفی خود را در همه حوزه ها برجای می‌گذارد، در مساله پدافند غیرعامل نیز همین اثر منفی وجود دارد.

انتهای پیام/
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر