۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۱۹۴۱
کارشناسان هشدار می دهند که تا سه نسل دیگر از هر هشت کودک تنها یکی سالم به دنیا خواهد آمد و تا پنج نسل دیگر، حیوانات و حشرات از روی زمین محو خواهند شد. وقتی که حشرات از بین بروند، ما نیز از بین خواهیم رفت.
 پایداری ملی- با وجود انکار گسترده، شواهدی که نشان می دهند تشعشعات ناشی از فرکانس های رادیویی برای حیات زیانبار هستند، تا پیش از این نیز به اندازه کافی وجود داشته اند.

اما در مقاله ای که اخیرا بی بی سی منتشر کرده، اساسا مسئله را به گونه دیگری جلوه داده و به طور کلی  حجم شواهدی را که به طرز مضحکی زیاد هستند نادیده گرفته است. شواهدی که هر رسانه خبری «معتبری» باید از وجود آنها با خبر باشد و آنها را مورد بررسی قرار دهد. این شواهد و مدارک هر یک از زاویه ای دلایل اصلی کاهش سریع تنوع زیستی و نابودی کل حیات بر روی زمین را فاش می کنند که به طور بالقوه می تواند در آینده ای نزدیک رخ دهد.

«شواهد بالینی متعددی از انسان های بیمار و زخمی، شواهد تجربی از آسیب دی ان ای، سلول ها و اندام ها در طیف بسیار گسترده ای از گیاهان و جانوران و شواهد اپیدمی شناسانه موجود از بیماری های بزرگ تمدن مدرن – سرطان، بیماری های قلبی و دیابت- متونی را تشکیل می دهند که به طور کلی بخشی از آنها به دلیل آلودگی الکترومغناطیسی رخ می دهند؛ متونی که مبتنی بر بیش از 10 هزار مطالعه بازنگری همکاران است.»

«اگر صنعت  ارتباطات قصد دارد فناوری اینترنت نسل 5  را راه اندازی کند، هیچ شخص، هیچ جانور، هیچ پرنده، هیچ حشره و هیچ گیاهی بر روی زمین قادر نخواهد بود از قرار گرفتن در معرض تشعشعات آن اجتناب کند که به طور 24 ساعته و 365 روز سال آلودگی ایجاد می کنند و سطوح تشعشعات فرکانس های رادیویی را به جایی می رساند که ده ها و حتی صدها بار شدیدتر از چیزی است که امروزه وجود دارد، بی آنکه بر روی زمین هیچ احتمالی برای گریز از آنها به جایی دیگر وجود داشته باشد. طرح هایی که از فناوری نسل 5  در دست اجراست، این تهدید را در خود دارند که صدماتی جدی و بازگشت ناپذیر را به انسان ها و لطمه ای همیشگی را به تمامی اکوسیستم های روی زمین وارد آورند.»

«این آسیب ها از نژاد انسان فراتر می روند و شواهد فراوانی وجود دارد از تنوع گیاهی و حیات وحش و حیوانات آزمایشگاهی همچون مورچه ها، پرندگان، جنگل ها، غورباقه ها، مگس های میوه، زنبورهای عسل، حشرات، پستانداران، موش ها، گیاهان و درختان  نیز از این لطمات بی نصیب نخواهند ماند. اثرات میکروبیولوژیک منفی ناشی از این تشعشات نیز ثبت شده است...از جمله پیامدهای این پدیده بر کودکان شامل اوتیسم، اختلال بیش فعالی همراه باکمبود توجه و آسم است.»

بری تاور کارشناس تسلیحات میکرویوی هشدار می دهد که تا سه نسل دیگر  از هر 8 کودک تنها یکی سالم به دنیا خواهد آمد و تا 5 نسل دیگر حیوانات و حشرات از روی زمین محو خواهند شد.

کلر ادواردز سردبیر پیشین سازمان ملل و از نویسندگان درخواست بین المللی «نسل 5 را در زمین و در فضا متوقف کنید» می نویسد: «در کنار پرندگان و حشرات، کودکان نیز به دلیل توده بدنی کمترشان، از جمله آسیب پذیرترین ها در برابر  تشعشعات نسل 5 هستند.»

  ادواردز در سخنرانی خود در گردهمایی مخالفان راه اندازی فناوری نسل 5 که در استکهلم برگزار شد گفته است: «بد نیست بدانید که طی 20 سال گذشته ما 80 درصد حشرات را از دست داده ایم. و اگر فناوری نسل 5 نیز راه اندازی شود،  100 درصد حشرات را از دست خواهیم داد. وقتی که حشرات از بین بروند ما نیز از بین خواهیم رفت.»

حیوانات خانگی مورد علاقه ما نیز در معرض جذب آلودگی های الکترومغناطیسی هستند. بی. ان فرانک در این باره می نویسد که چگونه «قرار گرفتن در معرض این تشعشعات می تواند موجب مشکلات سلامتی مختلفی از جمله سرطان در حیوانات شود. اگر حیوانات خانگی بیمار شوند، بسیاری از  دامپزشکان نیز در روند تشخیص و درمان آنها در معرض همان تشعشعات قرار خواهند گرفت، حتی اگر هنوز تحقیقاتی که زیان بار بودن آنها را اثبات کرده اند یکجا قبول نکرده باشند.»

هوپ اس. گود جزئیات مربوط به 22 بیماری شایع ناشی از قرار گرفتن در معرض تشعشعات الکترومغناطیسی را که در حال صدمه زدن به کودکان ماست شناسایی کرده است. هر چه می گذرد شواهد بیشتری از اثرات شناخته شده این تشعشعات به دست می آید. از جمله در هلند که برخی دامداران شاهد اثرات شدید فناوری نسل 5 بر دام های خود بودند:  «چند صد گاو از 5 دامداری لبنی بدون هیچ دلیل روشنی همزمان شروع به نشان دادن نشانه های ناآرامی و طغیان کردند. رفتار آنها  به راستی دلخراش بود. رفتاری که در گاوها شایع نبود و واقعا آنها را در یک موقعیت مرگ و زندگی قرار داده بود... منطقی ترین نتیجه گیری این بود که این حملات جنون ناشی از آزمایش هایی بود که اخیرا روی وای فای نسل 5 در منطقه محل قرار گرفتن این دامداری ها انجام گرفته بود.»

این اتفاق از پاییز سال گذشته رخ داده است و در جریان آن گاوها به ناگهان جست می زدند و همزمان می دویدند. در این حال آنها دیوارهای اسطبل ها را خراب می کردند، از فرط بی قراری به عرق کردن می افتادند و نشانه های اضطراب شدیدی را از خود نشان می دادند.

نویسنده: لیزا هنکز ( Lisa Henkes) نویسنده

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر