۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۰۲۲۲
در جلسه کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی پدافند غیرعامل در استان آذربایجان شرقی؛
اولین جلسه کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی پدافند غیر عامل در سال 1398 به ریاست معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، سرهنگ الیاس گل محمدزاده رییس جلسه کارگروه تخصصی سازماندهی و مشارکت مردمی پدافند غیرعامل استان در این جلسه ضمن خیرمقدم و قدردانی از اقدامات اعضای کارگروه در سال گذشته، بر لزوم ارتقاء عملکرد و اثربخشی اقدامات کارگروه تاکید کرد و افزود: دستگاه های اجرایی استان در مقابله با تهدیدات انسان ساخت که از ضروریات پدافند غیرعامل است، از آمادگی لازم برخوردار هستند.

سرهنگ گل محمدزاده یاد آور شد: بحث فرهنگ سازی و نهادینه نمودن اصول پدافند غیرعامل و شناسایی و اولویت بندی مخاطرات الزامی است. 

 وی گفت: تشکیل تیم های عملیاتی و سازماندهی را از جمله مواردی که باید به طور جدی در دستور کار کارگروه قرار گیرد.

در ادامه وی ضمن تشریح اهداف و برنامه های کارگروه در سال 98، خاطر نشان کرد: با وجود تهدیدات در ابعاد گوناگون در حوزه اجتماعی، دستگاه های عضو کارگروه بایستی با احصاء موانع و مشکلات حوزه کاری خود؛ طرح ها و برنامه های پیشنهادی را به منظور بررسی، تبادل نظر، برنامه ریزی و ارائه مناسب ترین راهکارهای اجرایی با محوریت پدافند غیرعامل به دبیرخانه کارگروه منعكس نمایند.

در پایان اعضای کارگروه به بیان برنامه ها، دیدگاه ها و نظرات و ارائه گزارش اقدامات انجام یافته در رابطه با کارگروه پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر