۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۷۰
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تمهیدات پلیس برای برقراری نظم و امنیت را در شب‌های قدر تشریح کرد.
به گزارش پایداری ملی، سردار کیوان ظهیری درباره تمهیدات پلیس تهران برای برقراری نظم و امنیت در شبهای قدر، اظهار کرد: گشتهای انتظامی پلیس چه به صورت خودرویی و چه به صورت موتوری و پیاده در سطح شهر تهران در لیالی قدر تقویت می‌شوند و پلیس در تمام نقاطی که احیاناً خلاء داشته باشند، حضور گسترده و فعال خواهد داشت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس در تمام اماکن مذهبی و تکایا به صورت محسوس و نامحسوس خواهد بود.

وی از شهروندان خواست در صورت ترک منازل، از وضعیت ایمنی منازل اطمینان حاصل کرده و نسبت به تجهیز محل سکونت خود به لوازم ایمنی مانند در آکاردئونی، حفاظ و دوربین‌ مداربسته اقدام کنند.

ظهیری با بیان اینکه بیشتر سرقتها در طبقات اول ساختمان، از طریق «بالکن‌روی» سارقان به وقوع می‌پیوندد، گفت: شهروندان در این رابطه از حفاظ برای بالکنها استفاده کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شهروندان خواست در صورت حضور در تکایا و مساجد، خودروهای خود را در مکانهای خلوت پارک نکرده و به هیچ عنوان اموال خود را داخل خودرو قرار ندهند.

وی افزود: گاهی از اوقات شهروندان نسبت به رعایت موارد ایمنی دقت کافی ندارند، شهروندان نباید لوازم با ارزش خود مانند طلا، وجه نقد و ارز را داخل منزل نگهداری کنند و باید اموال گران‌قیمت در صندوق امانات نگهداری شود.

ظهیری درباره بهره‌گیری پلیس از کمک سایر نیروهای مردمی مانند بسیج برای تأمین امنیت در شب‌های قدر، گفت: پلیس در تمام مراسمات سال، از تمام ظرفیتهای مردمی و نیروی بسیج استفاده می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس به مشارکت مردم احتیاج دارد، متذکر شد: بدون مشارکت مردم کارها پیش نمی‌رود و باید امنیت گسترش پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر