۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۹۲۹۲
مدیرکل بحران استانداری تهران خبر داد؛
مدیرکل بحران استانداری تهران از آمادگی استانداری جهت برگزاری مانورهای تخصصی در سطح استان تهران خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، منصور درجاتی ظهر سه شنبه در اولین جلسه کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی استان تهران در سال ۹۸ که با حضور حسین کتابدار مدیر هلال‌احمر و رئیس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی استان تهران و جمعی از مدیران استان تهران در محل استانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: عملیات‌ها و اقدامات اخیر استان تهران به‌عنوان معین استان خوزستان دستاوردهای علمی و تجربی قابل قبولی به‌همراه داشت که حاصل بسیج چند جانبه مستقر در استان خوزستان با همدلی، همسویی و فرماندهی واحد در منطقه بود.

درجاتی در ادامه از آمادگی استانداری تهران برای برگزاری مانورهای تخصصی و آموزشی در تمام سطح استان تهران خبر داد و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان تهران و حساسیت آن به‌عنوان پایتخت، ارتباط بیشتر و عمیق‌تر هلال احمر استان تهران با مدیریت بحران استانداری تهران ضرورت دارد.

مدیرکل بحران استانداری تهران گفت: استان تهران به‌عنوان معین استان خوزستان پس از ایجاد سد موقت خاکی اقدام به ایجاد ۱۱۰ کیلومتر سیل بند داشت که ۸۸ کیلومتر سد سازی و ۲۲ کیلومتر تحکیم آن بود و امدادرسانی به طور ریلی، جاده‌ای و هوایی با استفاده از امکانات و ابزارهای تخصصی و به‌روز شده انجام شد.

وی بیان داشت: عملکرد و مشارکت مردم در کمک‌رسانی به سیل‌دیدگان به قدری اثرگذار بود که اگر مشارکت مردم نبود اقدامات با این سرعت محقق نمی‌شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر