۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۹۱۶۶
مدیرکل پدافند غیرعامل استان تهران مطرح کرد؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استان تهران گفت: وضعیت پدافند غیرعامل پاکدشت، قدس و ملارد غیرقابل قبول است.
به گزارش پایداری ملی، علی رضوان صبح دوشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان تهران که با حضور سردار جلالی فرمانده پدافند غیرعامل کشور و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد، طی سخنانی گفت: وضعیت سه شهرستان پاکدشت، قدس و ملارد به لحاظ پدافند غیر عامل قابل قبول است.

وی افزود: در اکثر شاخص‌های پدافند غیر عامل شاهد روندی رو به رشد در استان تهران هستیم، اما به لحاظ فرهنگ سازی خیلی موفق عمل نکردیم و در این خصوص باید برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان تهران اضافه کرد: برنامه‌های سال ۹۸ در ۳ محور کاهش تهدیدات، آموزش و پژوهش و رعایت الزامات پدافند غیرعامل به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

رضوان با اشاره به اقدامات کارگروه‌های یازده‌گانه گفت: کارگروه‌های آب و انرژی، کشاورزی، بهداشت و سلامت و بیولوژیک به طور منظم جلسات خود را برگزار کردند اما کارگروه سازماندهی و مشارکت مردم جلسه‌ای برگزار نشده است.

وی گفت: در مورد کمیته پدافند شهرهای استان تهران تا سال گذشته کمیته پدافند شهرداری‌ها در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر تشکیل می‌شد اما به جهت ضرورت از سال گذشته به تمامی شهرهای استان تهران تعمیم داده شد که اسلامشهر، گلستان و شهر قدس در زمینه عملکرد وضعیت خوبی داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر