۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۸۸۵۵
فرماندار شاهین‌دژ گفت: توجه بیش از پیش به ایمن‌سازی و خط کشی محورهای مواصلاتی شاهین‌دژ و نصب علائم ایمنی در محورهای روستایی و لکه‌گیری آنها جزو مطالبات مردم این منطقه است.
به گزارش پایداری ملی، صبح امروز ایوب آذین‌پور فرماندار شاهین‌دژ در جلسه با ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: توجه بیش از پیش به ایمن‌سازی و خط کشی محورهای مواصلاتی شاهین‌دژ و نصب علائم ایمنی در محورهای روستایی و لکه‌گیری آنها جزو مطالبات مردم این منطقه است که درخواست می‌شود در اولویت برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گیرد .

آغاز لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور شاهین‌دژ-میاندوآب، محور شاهین دژ-تکاب

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی هم در این جلسه ضمن اشاره به عزم جدی این اداره کل در ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان افزود: خط‌کشی محورهای مواصلاتی جزو برنامه‌های اصلی این اداره کل است که به زودی در محورهای مواصلاتی شاهین‌دژ نیز این اقدامات آغاز خواهد شد .

ارسلان شکری ادامه داد: لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور شاهین‌دژ-میاندوآب، محور شاهین دژ-تکاب ، اصلاح هندسی محور روستایی هولاسو، لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای روستایی نجار-چوپلوجه و کشاورز-خلوت-قبانکندی به زودی آغاز می‌شود و‌ امید است با آغاز این پروژه‌ها ایمن‌سازی در محورهای مواصلاتی شاهین‌دژ بیشتر شود.

وی با اشاره به تعمیرات پل وحدت در محور شاهین‌دژ-بوکان و پل کشاورز در محور شاهین‌دژ-میاندوآب عنوان کرد: در اسرع وقت و با تامین اعتبارات مورد نیاز نسبت به اصلاح قوس، تعریض و حذف نقاط پرتصادف محورهای مواصلاتی شاهین‌دژ اقدام خواهد شد.

 در پایان جلسه مسؤولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و فرماندار شاهین‌دژ به اتفاق هم به صورت میدانی از محور شاهین‌دژ-میاندوآب در محدوده پل ینگی‌آباد، پیچ سعیدآباد و پیچ قره‌قویونلو و محور شاهین دژ-بوکان محدوده گردنه ساروجه بازدید کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر