۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۸۱۳۵
استاندار بوشهر از پایان موفقیت آمیز رزمایش پدافند پرتوی شهدای خلیج‌فارس در جوار نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در پایان عملیات رزمایش پدافند پرتوی شهدای خلیج فارس با قدردانی از همه عوامل برگزاری این رزمایش اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موضوعات این رزمایش همکاری و استقبال بسیار خوب مردم با عوامل این رزمایش بود.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری مردم و مجریان مانور افزود: مانور پدافند غیرعامل پرتوی شهدای خلیج فارس بوشهر در کمال آرامش، امنیت و مشارکت بسیار خوب مردم انجام شد و با موفقیت به پایان رسید.        

استاندار بوشهر با بیان اینکه در این مانور حدود 1200 نفر از ساکنان اطراف نیروگاه اتمی بوشهر اسکان اضطراری شدند خاطر نشان کرد:  در اجرای این مانور با اجرای سناریو تدوین شده  100 نفر از حادثه دیدگان از طریق دریا  به بوسیله  شناور به مکان امن  انتقال شدند ضمن اینکه برای 813 نفر هم رفع آلایندگی صورت گرفت.

گراوند تصریح کرد: مردم، نیروگاه اتمی و دستگاه های اجرایی، سه ضلع مهم مانور پرتوی شهدای خلیج فارس بودند و ضمن اینکه مانور شهدای خلیج فارس یک مانور مردم‌محور بود و شاهد همکاری و هم افزایی بسیار خوب همه عوامل برگزاری بودیم.

وی با قدردانی از تمام کارگروه‌های رزمایش پدافند پرتوی شهدای خلیج فارس خاطرنشان کرد: در اجرای این مانور هیچ مشکلی برای نیروگاه اتمی بوشهر ایجاد نشد و این نیروگاه در مسیر فعالیت خود همچنان با قدرت در حال کار است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تیم ارزیابی مانور، یک نظرخواهی از مردم در ارتباط با مانور شهدای خلیج فارس داشته باشد ضمن اینکه نقاط قوت و ضعف رزمایش مذکور هم شناسایی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر