۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۸۰۸۷
جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل:
جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ایمنی بالای نیروگاه اتمی بوشهر گفت: هیچ‌گونه نگرانی از نظر ایمنی نیروگاه بوشهر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار علی اصغر زارعی جانشین سازمان پدافند غیر عامل کشور ظهر چهارشنبه در نشست اعضای کارگروه تخصصی اطلاع رسانی و مدیریت افکار رزمایش پرتوی بوشهر اظهار داشت: برگزاری رزمایش‌ها به منظور ایجاد آمادگی بیشتر در زمینه‌های مختلف انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش پرتویی در جوار نیروگاه اتمی بوشهر خاطرنشان کرد: این رزمایش از خواسته‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است که به منظور هماهنگی میان نیروها و امکانات برای مقابله با حوادث احتمالی برگزار می‌شود.

جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به ایمنی بسیار بالای نیروگاه اتمی بوشهر اشاره کرد و افزود: نیروگاه اتمی بوشهر مطابق اصول آژانس بین المللی انرژی اتمی ساخته شده و هیچ نگرانی از نظر ایمنی نیروگاه بوشهر وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل حوادث احتمالی باید آمادگی‌های لازم را داشته باشیم، تصریح کرد: رزمایش پرتوی بر اساس دستورالعمل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برگزار می‌شود.

سردار زارعی به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و افزود: ایجاد آمادگی میان دستگاه‌ها و مردم از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش است که باعث می‌شود تا شاهد افزایش آمادگی در برابر چنین حوادثی باشیم.

جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: امسال شاهد وقوع سیل در نقاط مختلف کشور بودیم و در صورتی که رزمایش‌های مقابله با سیل برگزار شده بود، شاهد رسیدگی به این حادثه بودیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر