۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۶۱۹۹
به منظور کمک رسانی به سیل‌زدگان
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای بازدید از مناطق سیل‌زده وارد استان گلستان شد.
به گزارش پایداری ملی، سرلشکرمحمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی گرگان برای بازدید از مناطق سیل‌زده وارد استان گلستان شد.

بنا به دستور رهبر معظم انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان سپاه، ارتش و بسیج با حضور میدانی در مناطق سیل زده امدادرسانی به قوت ادامه دارد تا مردم این مناطق هر چه سریعتر به آرامش برسند.

نیروهای سپاه از 28 اسفند برای کمک رسانی به مردم سیل زده بسیج شدند و همه امکانات در این مناطق برای امدادرسانی فراهم شده است امکاناتی اعم از چادر ، پتو ، غذا ، آب ، تجهیزات مهندسی تهیه و به سمت استان گلستان گسیل شده است که بخشی رسیده و بخشی از آن همچنان وارد استان می‌شود.

 برنامه های سپاه برای بازسازی مناطق سیل زده استان گلستان این است که برای این استان هفت سپاه استانی را معین قرار دادند و قرار است فرمانده سپاه نینوا  هر بلوک را برای بازسازی به یک استان واگذار کند.

سپاه پاسداران برای بازسازی مناطق سیل زده استان گلستان از کرمانشاه الگوبرداری کرده است بسیج سازندگی استان گلستان قرار است این بلوک بندی و محورها را مشخص و نظارت کند؛ مسولیت امور مهندسی زرساختی نظیر پل، جاده و ترمیم اینها به نیروی زمینی واگذار شده است .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر