۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۶۰۶۳
رئیس پلیس پیشگیری ناجا از شهروندان درخواست کرد با عمل به توصیه های پلیس از فرصت سازی برای افراد سودجو و سارق جلوگیری کنند.
به گزارش پایداری ملی، سردار "محمد شرفی" در جلسه شورای سیاستگذاری قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری با بررسی و تحلیل وقایع روزانه جرایم، از سرقت محتویات خودرو بر اثر سهلانگاری  برخی صاحبان خودرو خبر داد و اظهار داشت: رها کردن خودرو بدون اطمینان از تجهیزات ایمنی آن در معابر عمومی و عدم استفاده از پارکینگهای مطمئن و دارای مجوز، عامل اصلی وقوع این جرم است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، نگهداری اموال با ارزش و هویتی در داخل خودروها را از دیگر عوامل بسترساز وقوع این نوع سرقت دانست به شهروندان توصیه کرد از نگهداری این اشیاء  در داخل خودرو و در معرض دید جدا خودداری کنند.

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر با توصیه به مردم بیان کرد: خودروهای خود را در مناطقی که از نور و روشنایی کافی برخوردار بوده و نزدیک به ایستگاههای نوروزی پلیس است پارک و حتیالمقدور برای استراحت و اسکان، محلهایی را که از نظر ایمنی و امنیتی قابل اطمینان و از نظر دسترسی به پلیس سهل و آسان هستند انتخاب کنید.

شرفی در ادامه به مسافران نوروزی و عموم شهروندان تاکید کرد: خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، قفل پدال و فرمان مجهز کنند تا از وقوع سرقت های احتمالی پیشگیری شود.به شهروندان عزیز توصیه میکنم خودروی خود را به صورت روشن در هیچ محلی و حتی برای ثانیهای رها نکنند و از تجهیزات ایمنی لازم و سوئیچ مخفی برای خودرو خود استفاده کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه تصریح کرد: در راستای رفاه و آسایش خیال مسافران نوروزی و تامین امنیت عمومی، بیش از 1300 ایستگاه نوروزی در سراسر کشور مستقر شده، بنابر این همکاری مردم با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی و توجه و رعایت توصیه های پلیس از سوی مردم ضریب امنیت عمومی را افزایش خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر