۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۵۹۳۶
در راستای گسترش همکاری های مشترک، اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق با برگزاری یک نشست نسبت به انعقاد تفاهم ‌نامه اقدام نمودند.




به گزارش خبرنگار پایداری ملی، امیر محمدپور مدیرکل  پدافند غیرعامل استان گیلان با حضور در جلسه مشترک اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق که حول پیرامون همکاری مشترک علمی و ارتقاء سطح تخصصی آموزش و پژوهش پدافند غیرعامل در مرکز علمی کاربردی صنعت آب و برق برگزار شد، با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل و تدوین سند راهبردی آن بر لزوم ارتقای سطح دانش و ارائه آموزش های عمومی و تخصصی با همکاری موسسه علمی کاربردی  را ضروری دانست.


 دبیر شورای پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق به منظور ارتقاء سطح دانش و آموزش های عمومی و تخصصی در دستگاههای اجرایی و ادارات  در حوزه پدافند غیرعامل تلاش می کنند.


محمدپور با اشاره به اهداف مشترک دو مجموعه اذعان داشت: همکاری برای ایجاد بسترهای علمی و ارتقا سطح دانش و آموزش های عمومی و تخصصی در دستگاه های اجرایی و ادارات  و برگزاری همایش های علمی و تخصصی در سطوح استانی و ملی در حوزه پدافند غیرعامل و برنامه ریزی در راستای تحقیق و پژوهش حوزه علمی  از اهداف این تفاهم نامه می باشد 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر