۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۵۷۴۵
کارگاه آموزشی پدافند زیستی ویژه مدیران اورژانس بیمارستان ها و رابطین پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی و اعضای قرارگاه زیستی و کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک در محل سالن اجتماعات بیمارستان الغدیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، طی هماهنگی های بعمل آمده با سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگاه آموزشی تخصصی پدافند زیستی به مدت چهار ساعت، با حضور مدیران اورژانس بیمارستان ها و رابطین پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی و اعضای قرارگاه زیستی و کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک در محل سالن اجتماعات بیمارستان الغدیر برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، علیرضا کریمی مدیر کل پدافند غیرعامل و دبیر قرارگاه پدافند زیستی استان ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت پدافند غیر عامل و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف آن، به نقش و جایگاه ویژه آموزش در نیل به اهداف پدافند غیرعامل اشاره کردند.

ایشان با اشاره به این که امروزه تهدیدات زیستی با توجه به هزینه های پایین تولید سلاح های زیستی، بیشتر مورد توجه دشمنان قرار گرفته، خواستار تلاش بیشتر مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی جهت شناسایی و تمهید راهکارهای مقابله با این تهدیدات شدند.

در این کارگاه آموزشی، دکتر ابراهیمی دانشیار دانشگاه امام حسین (ع) به عنوان مدرس حوزه پدافند زیستی ضمن ارائه توضیحات در خصوص مبانی پدافند زیستی، به تشریح تهدیدات نوین در این حوزه پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر