۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۱۰۱
مسئول عملیات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:
مسئول عملیات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: با توجه به نیازهای امروز و شرایط جامعه باید پیشرفت بیشتری در عرصه پدافند غیرعامل داشته باشیم و مخاطب خاص این امر نیز مردم هستند.

سرهنگ پاسدار «اصغر پارسامنش» مسئول عملیات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان اظهار داشت: پدافند غیرعامل کم هزینه است و بازدهی بالایی دارد که با رعایت این پدافند آسیب شناسی می شود، صدمات کم و به دشمن لطمه زیادی وارد می شود.

پارسامنش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده‌اند پدافند غیرعامل یک اصل است ادامه داد: پدافند غیرعامل در عرصه‌های زیادی فعالیت دارد که می‌توان فضای مجازی، استتار، بیوشیمی، پدافند زیستی، سایبری و... را نام برد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز‌های امروز و شرایط جامعه باید پیشرفت بیشتری در عرصه پدافند غیر عامل داشته باشیم و مخاطب خاص این امر نیز باید مردم و مسئولان باشند.

مسئول عملیات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: در بحث پدافند غیر‌عامل مردم بیشتر مورد توجه هستند که شامل زن و مرد، پیر و جوان و همه اقشار و آحاد می‌شود و نیاز تا در هر استان فضایی فعال در بحث پدافند غیر‌عامل داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر