۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۴۵۰۲۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان:
تجری‎مفرد گفت: از محل بند« ز» تبصر ۱۲ قانون بودجه سال ۹۶ ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای پدافندغیرعامل استان گلستان اختصاص یافت.

به گزارش پایداری ملی، «احمد تجری‎مفرد» امروز(دوشنبه 6 اسفند) در شورای پدافندغیرعامل استان گلستان اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل باید کارگروه چهارده‎گانه پدافند غیرعامل در استان تشکیل شود که متاسفانه برخی از دستگاه‎ها هنوز کمیته‎ها را تشکیل ندادند.

 مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان ادامه داد: یکی از کاگروه ها که هنوز تشکیل جلسه نداده است کارگروه امنیتی و کارگروه پشتیبانی خدمات شهری است که موظف است که حداکثر هر سه ماه یک بار جلسه برگزار کند.

 تجری یادآور شد: از محل بند«ز» تبصر ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ که بیان شده که بر اساس آن یک تا دو درصد بودجه باید صرف پدافند غیرعامل شود توانستیم در کشور جزو ۵ استانی باشیم که این بودجه را جذب کرده است.

 وی با بیان اینکه 12 میلیارد تومان از این محل برای پدافندغیرعامل استان جذب شده است، افزود: در برنامه ششم اعلام شده دستگاه‌های اجرایی نیم درصد بودجه را برای پدافند ببینند که در استحکامات با مشکل روبه‌رو نشویم.

 مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان تاکید کرد: امیدواریم در سال ۱۳۹۸ کمیته‎ها در استان و شورای پدافند در سطح شهرستان‎ها بتوانیم شکل دهیم و برنامه خوبی در جهت استحکامات و حفظ جان انسان‎ها با فرهنگ پیشگیری و توسعه آن داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر