۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۴۸۶۷
فرماندار عجب شیر گفت: شناسایی و اعلام آسیب ها در حوزه های مختلف در شهرستان برعهده شورای پدافند غیرعامل است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، عادل اصغر پور روز پنجشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان افزود: پدافند غیرعامل موضوعی کلان و فراگیر و مرتبط با عرصه های متنوع مالی، اقتصادی، تولیدی، صنعتی، ارتباطات و فناوری، اطلاعات، رسانه ها، انرژی، امنیت غذایی، زیست، حمل و نقل، دفاعی است.
وی گفت: برآیند مجموعه اقدامات پدافندی در حوزه پدافندغیرعامل موجب ارتقای پایداری ملی می شود و ضرورت دارد در این حوزه آموزش و فرهنگ سازی مد نظر باشد و عموم مردم با مفاهیم و اهداف پدافند غیرعامل بیشتر از گذشته آشنا شوند.
وی با اشاره به ماده 6 اساسنامه سازمان پدافند غیرعامل گفت: ماموریت سازمان شامل سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازماندهی، نظارت و اجرای موضوع پدافند غیرعامل و دفاع غیرنظامی است.
اصغرپور افزود: تمامی ادارات و مسئولان پاسخگو در مسئولیت کاری خود هستند و سازمان شرایطی برای ادارات و پرسنل تعریف کرده و کارگروه ها پیش بینی شده و این کارگروه ها فعالیت هایشان باید موثر باشد.
وی با بیان اینکه 11 کارگروه پدافند غیرعامل در شهرستان وجود دارد افزود: کارگروه های پدافند غیرعامل باید فعال باشند و جلسات دوره ای تشکیل دهند و شورای پدافند غیرعامل شهرستان نیز باید موضوعات را جمع بندی کنند.
وی افزود: نظام اسلامی همواره با مخالفت ها و توطئه های دشمنان مواجه است از این رو باید برای مقابله با آنها همواره آماده باشیم.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر