۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۴۷۸۴
مشاور ارشد اتقا بازرگانی ایران از برگزاری نخستین رویداد تجاری سازی فناوری‌های پیشرفته ایران در اسفند ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش پایداری ملی، احمد پورفلاح امروز در نشست خبری برگزاری رویداد تجاری سازی فناوری پیشرفته ایران که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: این رویداد به منظور ارتباط بین دانشجویان خلاق و صاحب ایده با بخش خصوصی و تجار در اتاق بازرگانی ایران به منظور توسعه فناوری‌های جدید و پیشرفته از جمله استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود. 

مشاور ارشد اتاق بازرگانی ایران افزود: ما در زمینه تولید علم در بخش  نانو تکنولوژی و استارت‌آپ‌ها خوب کار کرده‌ایم، اما در اجرا در این زمینه‌ها خوب کار نکرده‌ایم. 

رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا بیان داشت: دبیرخانه دائمی برای تجاری سازی فناوری‌های پیشرفته ایران در اتاق بازرگانی ایران تشکیل شد است. 

وی افزود: این رویداد در حوزه‌های محیط زیست، صنایع غذایی، انرژی، حمل و نقل، شهر هوشمند، بهداشت و سلامت در اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود. 

پورفلاح با بیان اینکه 20 اثر از میان آثار ارسالی به عنوان آثار برتر انتخاب شده است، گفت: آثار برجسته دانشجویان از دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور جمع آوری شده است .

براساس این گزارش نخستین رویداد تجاری سازی فناوری‌های پیشرفته ایران 5 اسفند 97 در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر