۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۴۴۶۸۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خبر داد:
ایرج کارخایی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان که با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و استاندار سمنان برگزار شد اظهار کرد:تکمیل طرح جامع پدافند غیرعامل در استان که می‌تواندبا شناسایی آسیب‌ها و راهکارها منشاء اثرات زیادی باشد مستلزم همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، ایرج کارخایی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان که با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و استاندار سمنان برگزار شد اظهار کرد:تکمیل طرح جامع پدافند غیرعامل در استان که می‌تواندبا شناسایی آسیب‌ها و راهکارها منشاء اثرات زیادی باشد مستلزم همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در سمنان افزود: دستگاه‌های مختلف استان در برگزاری این رزمایش که امروز در سمنان برگزار شد همراهی بسیار خوبی با پدافند غیرعامل استان داشتند.

مدیرکل پافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه استان سمنان با شرایط ویژه‌ای که دارد درحوزه پدافنددغیرعامل از اهمیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: استان سمنان به عنوان استان معین استان تهران ظرفیت بالایی برای جذب سرریز جمعیت این پایتخت دارد.

وی به موقعیت سوق‌الجیشی استان سمنان در حوزه راه‌های ارتباطی اشاره و خاطرنشان کرد: برخورداری از بزرگراه‌ها و ورودی‌ها و خروجی‌های فراوان، محیط زیست و وجود آب و هوای متنوع، وجود مراکز بزرگ کشاورزی و دامپروری که می تواند در معرض برخی خطرات و تهدیدات زیستی باشد از دلایل اهمیت توجه به اقدامات مرتبط با پدافند غیرعامل در استان پهناور سمنان است.

وی بر ضرورت اجرایی شدن رزمایش سایبری در استان تاکید و اضافه کرد: با توجه به تاکیدات استاندار مبنی بر تحقق دولت الکترونیک، وجود بسترهای لازم برای توسعه کریدور فیبر نوری و بهبود زیرساخت‌های سایبری استان در چند سال اخیر و.. اجرایی شدن رزمایش سایبری در استان می‌تواند کمک زیادی به این استان کند.

وی همچنین با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به تمجید از حمایت مردم از نظام پرداخت و گفت: حضور مردم در صحنه باعث مصون سازی و تقویت بنیه کشور در بخش‌های مختلف می‌شود.

 رزمایش پدافند غیرعامل با عنوان 40 سال اقتدار و با هدف مصونیت سازی زیرساخت‌ها همراه با تخلیه اضطراری با حضور سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و استاندار سمنان و جمعی از مسوولین در محل شهرک پیامبر اعظم (ص)، مجتمع مسکونی خاتم‌الانبیا (ص) سمنان برگزار شد .

در این رزمایش فرمانداری سمنان، شهرداری، اداره کل پدافندغیرعامل استانداری، توزیع برق سمنان و دستگاه‌های امداد و نجات استان و از جمله هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، علوم پزشکی و... مشارکت داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر