۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۳۵۶۹
کارگاه آموزشی هشت ساعته با موضوع پدافند غیرعامل عمومی، تهدیدات و فرصت های شبکه های اجتماعی و تهدیدات سایبری برای روسا و کارشناسان اداره کل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، اداره کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با هدف آموزش حوزه های هشت گانه پدافند غیرعامل و الزامات، اهداف و کارکردهای آن، یک دوره آموزشی هشت ساعته در محل اداره کل پزشکی قانونی استان برگزار نمود.

در این دوره که با حضور دکترکمالی مدیر کل پزشکی قانونی استان به همراه کادر پزشکی و جمعی از کارشناسان برگزار شد، علیرضا کریمی مدیر کل پدافند غیرعامل استان ضمن تبیین اصول و مفاهیم پدافند غیرعامل و نقش آن در جامعه اظهار داشتند: پدافند غیرعامل از ابتدای زندگی بشر وجود داشته کما اینکه تهدیدات نیز همواره با زندگی بشر عجین بوده و تنها نوع و ماهیت آن تغییر یافته است.

ایشان با اشاره به اهمیت و نقش آموزش در فرهنگ سازی و نهادینه کردن اصول پدافند غیرعامل در جامعه، برگزاری دوره های مختلف آموزشی ویژه پدافند غیرعامل را گامی موثر در این راستا دانستند. ایشان همچنین ساختار اجرایی پدافند غیرعامل در استان و وظایف کارگروه ها و قرارگاه های مختلف استانی را تشریح نمودند.

در این دوره آموزشی، دکتر اسماعیل زاده از اساتید دانشگاه پیام نور استان به تشریح تهدیدات و فرصت های شبکه های مجازی و راهکارهای آن، و دکتر صامصونچی از اساتید دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به بیان تهدیدات سایبری و راههای مقابله با آن پرداختند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر