۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۴۱۹۹۶
اداره کل پدافند غیرعامل استانداری مازندران
نشست دوجانبه مدیرکل پدافند غیرعامل با رئیس کل دادگستری استان مازندران بمنظور ایجاد تعامل و هم­افزایی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه پدافند غیرعامل برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح امروز نشست دوجانبه مدیرکل پدافند غیرعامل با رئیس کل دادگستری استان مازندران بمنظور ایجاد تعامل و هم افزایی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  در حوزه پدافند غیرعامل برگزار گردید.

نشست مدیرکل پدافند غیرعامل استان با رئیس کل دادگستری مازندران

دکتر منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه قوه قضاییه در راستای فرهنگ سازی پدافند غیرعامل و افزایش پایداری ملی و مصونیت سازی کشور و استان، از راه اندازی کارگروه حقوقی و قضایی پدافند غیرعامل در استان خبر دادند و ابراز امیدواری کردند که در سایه وحدت و همدلی و ارتقاء توانمندی تیم‌های حقوقی و قضایی در شرایط اضطراری برای مقابله با تهدیدات و آسیب های اجتماعی و پیشگیری از جرم، اقدامات مطلوبی در سطح استان صورت پذیرد.

حجت الاسلام تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان با اعلام آمادگی در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل، کار پدافند غیرعامل را صیانت از منافع مردم دانستند و خواستار رفع و حل مشکلات استان به ویژه کارخانجات و صنایع تعطیل شده شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر