۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۴۱۷۶۵
مدیرکل پدافند غیرعامل استان فارس عنوان کرد:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان فارس گفت:آماده ‌سازي تمام زيرساخت‌ها و توجه به رعایت اصول پدافند غیرعامل از ضروریات در شرايط بحران است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، قاسم پاک نژاد مدیرکل پدافند غیرعامل استان فارس با اشاره به اینکه  بازدارندگی مهم ترين ثمره آمادگي در زمينه پدافند غير عامل است، اظهار داشت: تحقق اهداف پدافند غيرعامل مستلزم آشنایی کامل مدیران با این حوزه و  احساس مسئوليت بالا و دقت در رعایت اصول، الزامات و ضوابط آن است . 

وی افزود: بازدارندگي مهم ترين ثمره آمادگي در زمينه پدافند غير عامل است و سرمايه گذاري در اين راستا به نوعي آسايش و آرامش را نيز براي مردم و مسئولان يک کشور به ارمغان خواهد آورد.


مدیرکل پدافند غیرعامل استان فارس ادامه داد: پدافند غير عامل علاوه بر اینکه رابطه مستقیم با امنیت ملی در جامعه دارد همچنین موجب می گردد تا در صورت وقوع حوادث باعث ایجاد آمادگي،حداقل رساندن خسارات،تلفات و تسهیل در مدیریت بحران گردد.

بازدارندگي،مهم ترين ثمره آمادگي در زمينه پدافند غير عامل است/ ضرورت آماده ‌سازي زيرساخت‌ها و توجه به رعایت اصول پدافند غیرعامل در شرایط بحران

وی  درادامه با اشاره به تغییر ماهیت تهديدات دشمن و ايجاد اخلال در فعاليت‌هاي مردم که در نهایت موجب فشار رواني بر جامعه است، اظهار داشت : آماده ‌سازي تمام زيرساخت‌ها و توجه به رعایت اصول پدافند غیرعامل از ضروریات در شرايط بحران است.

 
پاک نژاد با بيان اينکه پدافند غيرعامل مناسب ترین و کم هزینه ترین راه مقابله با دشمنان است .  افزود : با توجه به ماموریت و شرح خدمات کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل، شناسایی نقاط حساس،مهم، اماکن امن و چند منظوره پناهگاه ها  وساماندهی خدمات شهری  به منظور تسهیل مدیریت در زمان بحران  از ضروریات است بنابرین می طلبد تا رعایت ضوابط پدافند غیرعامل خصوصا در زیر ساخت های کالبد ی  به طور جدی پیگیری  و بکار گرفته شود.

انتهای پیام/
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر