۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۴۱۱۴۹
استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به نقش مهم پدافند غیرعامل، مدیران دستگاه های اجرایی باید قدم های موثرتری را در حوزه پدافند غیرعامل بردارند هر چند که تاکنون هم اقدامات خوبی انجام گرفته است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدرضا خباز در دیدار معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت:از 44 نوع حادثه غیرمترقبه در کشور، خراسان شمالی 33 نوع آن را تجربه کرده لذا باید تلاش های بیشتری در حوزه پدافند انجام گیرد بنابراین پدافند غیرعامل باید همسو با پدافند عامل باشد.

وی افزود: زمانی که حادثه ای غیرمترقبه رخ می دهد چون مردم از یک مرحله نجات پیدا می کنند، لذا به فکر برنامه ریزی برای مراحل بعدی این بلایا نیستند بنابراین مدیران ما باید پیش بینی و برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

مدیران قدم های موثرتری را در حوزه پدافند غیرعامل بردارند

دکتر خباز تصریح کرد: خراسان شمالی آمادگی های لازم را در حوزه پدافند غیرعامل دارد هر چند که در هر لحظه باید از این آمادگی برخوردار باشیم.

معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز اظهار داشت:  با توجه به این که هم اکنون کشور با تهدیداتی در این زمینه روبرو است، بحث پدافند غیر عامل در حفظ امنیت مردم، از اهمیت ویژه ای برخوردار است
.
اسدالله کریمی خاطرنشان کرد:  با اجرای طرح پدافند غیرعامل، آموزش تخصصی به کارکنان و مشاوران، شناسایی زیرساخت های شهری در دو حوزه تاسیسات و حمل و نقل، می توان در برابر تهدیدات مختلف، آسیب پذیری کمتری داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر