۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۴۱۱۱۹
مدیرکل پیشگیری های مردمی و مشارکت های مدنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: سامانه جدید حمایت از فعالان اقتصادی در این قوه راه اندازی می شود.
علی اصغر رفاهی روز پنجشنبه در سی و یکمین اجلاس سراسری خانه صنعت و معدن کشور در سالن همایش های اتاق بازرگانی سمنان، افزود: سامانه جدید حمایت از فعالان اقتصادی به زودی در قوه قضائیه راه اندازی می شود و با این راهبرد می توان حمایت های حقوقی قابل توجهی به بنگاه های اقتصادی کشور ارائه داد. 
مدیر کل پیشگیری های مردمی و مشارکت های مدنی معاونت اجتماعی قوه قضائیه گفت: این قوه تلاش می کند در این شرایط سخت اقتصادی هیچ صنعتگری به دلیل مشکلات مالی بازداشت نشود و قوه قضائیه با وحدت و همدلی در کنار بنگاه های اقتصادی است.
وی یادآور شد: قوه قضائیه با تمرکز بر حفظ اشتغال موجود و افزایش اشتغال در کشور برای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی با صنعتگران هم افزایی دارد.
رفاهی بیان کرد: بیش از 50 درصد برنامه کاری معاونت اجتماعی قوه قضائیه در راستای اجرای دقیق ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی است. 
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم فکر می کنند تنها کار قوه قضائیه رسیدگی به پرونده هاست، اما براساس قانون اساسی تنها 2 مورد از پنج مورد از وظایف این قوه پیگیری و رسیدگی به پرونده ها است. 
مدیر کل پیشگیری های مردمی و مشارکت های مدنی معاونت اجتماعی قوه قضائیه با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات اقتصادی به مردم پناه ببریم، ادامه داد: مردم در هشت سال دفاع مقدس و زلزله سال گذشته کرمانشاه نشان دادند که برای توسعه و آبادانی در کشور به نظام جمهوری اسلامی وفادار هستند. 
سی و یکمین اجلاس سراسری خانه صنعت و معدن کشور روزهای 23 و 24 آبان 97 در استان سمنان برگزار شد. 
بیان مشکلات واحدهای صنعتی کشور و بازدید شرکت کنندگان این همایش از چند واحد صنعتی و تولیدی سمنان از دیگر برنامه های سی و یکمین اجلاس خانه صنعت و معدن ایران در استان سمنان بود. 
سید عبدالوهاب سهل‌آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، دبیران خانه صنعت و معدن تمام استان های کشور، برخی دست اندرکاران وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان، احمد همتی رئیس مجمع نمایندگان استان، ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان اقتصادی استان سمنان حضور داشتند. 
استان سمنان 2 هزار و 20 واحد صنعتی و تولیدی دارد. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر