۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۴۱۰۸۶
همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و استارت آپ اصفهان، قرارگاه پدافند سایبری شورای پدافند غیرعامل استان در این نمایشگاه بین المللی حضور یافت.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و استارت آپ اصفهان، قرارگاه پدافند سایبری شورای پدافند غیرعامل استان با حضور در این نمایشگاه بین المللی و اختصاص غرفه تخصصی، در راستای ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل به خصوص در حوزه تخصصی پدافند سایبری به ارائه راهکارها، الزامات و دستورالعمل های پدافند سایبری پرداخت.

در افتتاحیه این نمایشگاه که روز دوشنبه انجام گرفت صفری مدیرکل و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان با حضور در غرفه قرارگاه پدافند سایبری استان ضمن بیان تأثیرگذار بودن اقدامات فرهنگی و ترویجی در این زمینه اشاره نمود که علم و تکنولوژی به صورت پیشرفته در خدمت ارائه خدمات ضروری قرار گرفته است. و این پیشرفت زمینه ساز ورود حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع و حوزه خدمات اجتماعی گردیده که نیاز است برای استمرار این حرکت به واسطه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایمن سازی و مصون سازی بر اساس نوع تهدیدات صورت پذیرد.

این نمایشگاه در 97/8/25  پایان می پذیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر