۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۴۰۹۰۵
آذربایجان شرقی؛
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی قبل از خطبه های نماز جمعه، در مورد پدافند غیرعامل سخنرانی نموده و به اطلاع رسانی در زمینه اهمیت پدافند غیرعامل پرداخت.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل مدیرکل پدافند غیرعامل استان قبل از خطبه های نماز جمعه، در مورد پدافند غیرعامل سخنرانی نموده و به شعار هفته پدافند غیرعامل (( هفته پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی )) پرداخت.

وی با اشاره به این که دفاع و تهدید همواره همگام و همراه زندگی انسان است اضافه کردند: با گسترش علم و تکنولوژی شاهد هزاران نوع تهدید نوین علیه زندکی مان هستیم و این باعث ضرورت توجه بیش از پیش به دفاع غیرعامل می شود.

علیرضا کریمی هوشیاری مردم فهیم تبریز را در مقابله با تهدیدات با اشاره به جنگ های مختلف اتفاق افتاده در طول 20 سال گذشته از جمله جنگ اول و دوم خلیج فارس، جنگ افغانستان، جنگ سوریه، جنگ یمن، جنگ عراق و جنگ های 33 روزه و 22 روزه، کاید اصلی عدم آسیب پذیری از این تهدیدات عنوان نمودند و اضافه کردند قطعا اگر ملاحاظات پدافندی در جامعه لحاظ شود توطئه و نقشه های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

وی در ادامه فرمودند: پدافند غیرعامل باید در تمام رفتارها و برنامه های زندگی، حاکم و جاری شود تا ما بتوانیم در حفظ سرمایه های ملی، مادی و معنوی جامعه مان نقش درستی ایفا کنیم و آن را برای نسل های بعدی حفظ نماییم.

همچنین به منظور اشاعه فرهنگ پدافند غیرعامل، نمایشگاه عمومی پدافند غیرعامل نیز در محوطه مصلی امام خمینی ( ره ) همزمان با نماز جمعه تبریز برگزار شد و مورد بازدید نمازگزاران قرار گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر