۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۰۶۸۱
سردار جلالی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمن قصد دارد با ابزار رسانه و شبکه‌های اجتماعی و بهره گیری از فضای سایبر بر ذهن مردم اثر بگذارد و آن‌ها را علیه نظام تحریک کند.

به گزارش پایداری ملی، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی که صبح امروز پنج شنبه در مدرسه امام سجاد (ع) شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: سازمان پدافند غیرعامل کشور سال ۸۲ به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد‌ و وظیفه آن مقابله با تهدیدات دشمن و ایجاد ملاحظات و الزامات برای استحکام زیرساخت‌های کشور است.

وی با اشاره به دیدار چند روز پیش با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بر اهمیت سازمان پدافند غیرعامل تاکید کردند و فرمودند اگر مسئولان و دولت به پدافند توجهی نکنند امکان تهدید دشمن علیه کشور وجود دارد.

سردار جلالی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با برنامه ریزی دشمن تاکید کرد: دشمن قصد دارد با ابزار رسانه و شبکه‌های اجتماعی و بهره گیری از فضای سایبر بر ذهن مردم اثر بگذارد و آن‌ها را علیه نظام تحریک کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به دور جدید تحریم های آمریکا در ۱۳ آبان اظهار داشت: آمریکا تلاش می‌کند روز ۱۳ آبان که روز مقابله با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی است تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان اعمال کند که به موفقیت نمی‌رسد.

وی ادامه داد: دشمن از ابتدای سال تحریم‌ها را مدنظر قرار داده بود و تصور می‌کند با فراخوان می‌تواند به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد، آمریکا مدعی شد که با تحریم‌های شدید تابستان داغ ایجاد می‌کند اما به لطف خدا و مدیریت مقام معظم رهبری و برنامه های دولت و همراهی مردم توانستیم فشارها را کنترل و از تابستان به سلامت عبور کنیم. دشمنان مدعی بوند تکلیف انقلاب  را در تابستان مشخص می‌کند اما به لطف خدااتفاقی نیفتاد.

سردار جلالی گفت: کمبودها و مشکلاتی در کشور وجود دارد که دولت باید برای رفع نیازهای مردم اهتمام ویژه ای داشته باشد، مردم همواره به آرمان‌های انقلاب اسلامی علاقه مند و پایبند هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن با تغییر موضع مدعی شده ‌که برای پاییز برنامه دارد و قصد دارد تحریم‌های جدیدی علیه ایران اسلامی اعمال کند، نیمه اول سال به خوبی با توطئه‌های دشمن مقابله کردیم و تلاش می‌کنیم با لطف خدا و مدیریت مقام معظم رهبری نیمه دوم سال را هم عبور کنیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر